دیکتاتور مخلوع کتاب می‌نویسد

۲۴ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۴:۱۰ کد : ۱۹۱۳۹۸۷ سرخط اخبار

رئیس جمهوری سابق یمن تصمیم گرفته است در منزلش خلوت کرده و به نوشتن کتاب خاطراتش بپردازد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه اماراتی الخلیج، "علی عبدالله صالح"، رئیس جمهوری سابق یمن تصمیم گرفته است که در گوشه خانه نشسته، هیچ کس را نپذیرد و به نوشته کتاب خاطراتش بپردازد.

وی تصمیم گرفته در زمان برگزاری کنفرانس گفتگوی ملی هرگونه وظایف تشکیلاتی خود به عنوان رئیس حزب کنگره مردمی سراسری را به حالت تعلیق درآورده و به نوشتن کتاب خاطراتش بپردازد.

یک مقام در دفتر عبدالله صالح گفت که این کتاب خاطرات با کتاب های خاطراتی که روسای جمهوری پیش از وی نوشته اند، تفاوت دارد.

دفتر رئیس جمهوری سابق یمن اعلام کرد: رهبر لقبی است که صالح برای خودش پس از کناره گیری از قدرت انتخاب کرده و تصمیم گرفته است که خاطراتش را به شیوه متفاوت و بر خلاف آن چیزی که معمول است، بنویسد.

وی در این راستا با تیمی از کارشناسان رسانه های، کارشناسان سیاسی، اقتصادی و اداری جهت بررسی تحولات مهم زندگی شخصی اش دیدارهایی را برگزار خواهد کرد و قصد دارد از ابتدای فعالیت های کلی اش در زمان "عبدالله سلال"، رئیس جمهور یمن شمالی در سال 1962 بنویسد.

این مقام عنوان داشت که هدف صالح از این اقدام تحقق دو مساله است: نخست ارائه اطلاعات کافی به افکار عمومی درباره وقایع و افرادی که با آنها کار کرده از جمله رهبران عرب، دوستانش و همچنین تحولات مربوط به درگیری های داخلی در یمن و هدف دوم وی مربوط به معرفی وقایع اخیر و وقایعی است که یمن با آنها دست و پنجه نرم کرده و افرادی که در این وقایع شرکت داشته اند، است.

این در حالی است که کنفرانس گفتگوی ملی در یمن روز دوشنبه آغاز خواهد شد.

کلید واژه ها: یمن


نظر شما :