رئیس‌جمهور آینده ایران حامی مقاومت خواهد بود

۰۷ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۷:۴۲ کد : ۱۹۱۶۷۲۶ سرخط اخبار

یکی از وزیران سابق لبنان با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران گفت: هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری ایران که پیروز شود در مشی این کشور مبتنی بر حمایت از محور مقاومت تغییری حاصل نخواهد شد.

«فایز شکر» دبیر حزب سوسیالیست بعث و وزیر سابق لبنانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیروت تاکید کرد که هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری ایران که در انتخابات پیروز شود در خصوص محور مقاومت موضع مثبتی خواهد داشت به ویژه اینکه ایران در حمایت از مقاومت نقش موثرو مثبتی داشته و دارد.

وی تصریح کرد: همه می دانند که رئیس جمهور آینده ایران حامی جنبش های مقاومت منطقه ای بوده و بر اساس راهی که ایران در پیش گرفته است درصدد برقراری عدالت و توسعه علمی برخواهد آمد.

سیاست ایران در زمان رئیس جمهور جدید تغییری نخواهد کرد

شکر تاکید کرد: تا زمانی که ایران راهبرد روشنی دارد با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید سیاست این کشور تغییری نخواهد کرد و چون گذشته حامی مستضعفان و رویارویی با تکفیری ها خواهد بود از همین رو هرگونه اظهار نظر و پیش بینی در مورد اینکه سیاست ایران در زمان رئیس جمهور جدید آن دستخوش تغییر خواهد شد، خطا است.

شکر در بخش دیگری از این گفتگو در خصوص ناآرامی های طرابلس گفت: حامیان و دست نشاندگان اسرائیل در لبنان طبل های جنگ را به صدا در می آورند.

وی در توضیح این مطلب اظهارداشت: امروزدر لبنان دو صف بندی مشاهده می شود یک طرف حامیان مقاومت در لبنان، سوریه و عراق قرار داشته و در طرف دیگر حامیان طرح غربی- صهیونیستی مبتنی بر اجرای مقاصد آمریکا و اسرائیل در لبنان حضور دارند.

 تسلط ارتش سوریه بر القصیر به ناآرامی های شمال لبنان پایان می دهد

وی افزود: ناآرامی های شمال لبنان و طرابلس با تسلط ارتش سوریه و حزب الله بر شهر القصیر، پایان خواهد یافت و به این ترتیب به حضور گروه های تکفیری مسلح در این مناطق پایان داده خواهد شد.

وی با اطمینان از پیروزی ارتش سوریه در القصیر گفت: قول می دهم که همه ما برای اولین بار در القصیر نماز خواهیم خواند.

کلید واژه ها: لبنان مقاومت سوریه القصیر


نظر شما :