عملیات گسترده ارتش در ادلب

۱۸ خرداد ۱۳۹۲ | ۰۳:۰۸ کد : ۱۹۱۷۰۹۸ سرخط اخبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، یگان های ارتش سوریه امروز جمعه چندین کانون استقرار تک تیراندازان وابسته به گروه های تروریستی در شهر «بنش» از توابع ریف ادلب در شمال غربی سوریه را هدف قرار دادند.

در جریان حمله نیروهای ارتش سوریه به این کانون های استقرار تک تیراندازان وابسته به گروه های تروریستی شماری از آنها کشته شدند.

همچنین نیروهای ارتش سوریه چندین مرکز تجمع افراد مسلح در مسیر «بنش – الفوعه» از توابع ریف ادلب را هدف قرار داده و منهدم کردند و شماری از افراد مسلح مستقر در این مراکز تجمع را به قتل رساندند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه مراکز تجمع گروه های تروریستی در شهرهای «معرتمصرین» و «تفتناز» و «سراقب» و «تلة بلدة» و « خربة مارتین» در ریف ادلب را هدف قرار داده و در جریان انهدام آن شماری از عناصر مسلح مستقر در این مقرها را به قتل رسانده و زخمی کردند.

شهر «معرة النعمان» نیز شاهد دفع حمله عناصر مسلح توسط نیروهای ارتش سوریه بود که تلاش داشتند به یکی از نقاط تجمع ارتش سوریه در نزدیکی این شهر حمله کنند.

یک منبع میدانی وابسته به ارتش سوریه نیز اعلام کرد که یگان توپخانه ارتش سوریه مقرهای گروه های تروریستی در دو منطقه «حاس» و «کفرومه» را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

کلید واژه ها: ارتش سوریه تروریستی


نظر شما :