ظریف با امیراحمدی ملاقات نمی‌کند

۲۵ مرداد ۱۳۹۲ | ۱۸:۰۲ کد : ۱۹۱۹۹۶۶ سرخط اخبار
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد محمدجواد ظریف هیچ ملاقاتی با هوشنگ امیراحمدی نخواهد داشت و هیچ برنامه ای در این زمینه تنظیم نشده است.
 
سید عباس عراقچی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در گفت وگو با خبرگزاری فارس، اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه هوشنگ امیراحمدی در سفر به تهران قرار است با محمدجواد ظریف دیدار کند را تکذیب کرد و گفت: برای سفر امیراحمدی به ایران هیچ هماهنگی با وزارت امور خارجه صورت نگرفته و برای ایشان برنامه ای به منظور ملاقات با آقای ظریف در نظر گرفته نشده است.
 
وی تصریح کرد که ظریف هیچ ملاقاتی با امیراحمدی نخواهد داشت.
 
پیش از این در خبرها آمده بود که یکی از اهداف سفر امیراحمدی به ایران دیدار با اسفندیار رحیم مشایی و محمدجواد ظریف است.
 
هوشنگ امیراحمدی پیش از این در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره سفرش به ایران گفته بود: من برای مسائل شخصی و استراحت به ایران آمده ام و در تاریخ 31 مرداد ایران را ترک می کنم.
 
وی در خصوص اینکه آیا برنامه ای برای دیدار با روحانی و ظریف هماهنگ شده گفت: برنامه رسمی در این باره هماهنگ نشده اما خیلی تمایل دارم با آنها دیداری داشته باشم و در تلاش هستم حداقل با آقای ظریف دیداری داشته باشم.
 
امیراحمدی در خصوص دیدار با مشایی و احمدی نژاد در این سفر گفت: فعلا قصد دارم به زادگاه خود بروم و در برگشت به تهران برنامه دیدارهایم را هماهنگ خواهم کرد. با توجه به اینکه آقای مشایی نسبت به گذشته مشغله زیادی ندارد بعید است مشکلی برای دیدار با وی داشته باشم.
 
گفتنی است امیراحمدی از ایرانیان مقیم آمریکا است که در این کشور ریاست شورای آمریکاییان ایران و آمریکا را عهده دار است.

 

کلید واژه ها: ظریف امیراحمدی


نظر شما :