انتقال بستگان شوهر عمه "کیم" به اردوگاه کار

۰۱ دی ۱۳۹۲ | ۱۵:۱۰ کد : ۱۹۲۶۴۰۷ سرخط اخبار

بر اساس گزارش رسانه های خبری، صد ها تن از خویشاوندان دور و نزدیک شوهر عمه اعدام شده رهبر کره شمالی دستگیر شده و به اردوگاه های کار اجباری زندانیان سیاسی منتقل شده اند.

به گزارش روزنامه دیلی می ل، منابع خبری گفته اند که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به سربازان این کشور دستور داده صد ها تن از بستگان شوهرعمه خود را که چندی پیش اعدام شد، دستگیر کنند.

این منابع خبری همچنین اعلام کردند که جانگ سونگ تائک، شوهرعمه کیم جونگ اون در تاریخ ۱۲ دسامبر پس از محکوم شدن به توطئه برای سرنگونی حکومت کره شمالی اعدام شده است.

طبق گزارش ها یک روز پس از اعدام جانگ سونگ تائک، سربازان کره شمالی به دستور وزارت کشور بستگان وی را دستگیر کرده و صد ها تن را با خود برده اند.

در کره شمالی معمولا اعضای خانواده فردی که به سبب جرمی محکوم می شود نیز مجازات می شوند. در این مورد گفته شده است که اعضای خانواده شوهرعمه رهبر کره شمالی به اردوگاه های کار اجباری زندانیان سیاسی برده شده اند.

یک منبع خبری به روزنامه «دیلی ان . کی» متعلق به افراد فراری از کره شمالی گفته است که حتی خویشاوندان شوهر عمه رهبر کره شمالی که از پیونگ یانگ دور تر زندگی می کرده اند، در شرایط فعلی امنیت ندارند.

آن ها گفتند که خویشاوندان نزدیک وی و حتی خویشاوندان دور وی از جمله بستگان پدر جانگ سونگ تائک دستگیر شده اند.

 

کلید واژه ها: کره شمالی خویشاوندان رهبر کره شمالی


( ۱ )

نظر شما :