حمله محافظ السیسی به کمدین معروف مصری + تصاویر

۰۶ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۱:۴۰ کد : ۱۹۳۳۴۴۵ سرخط اخبار

روز دوشنبه هنگامی که مجری و کمدین معروف مصری قصد نزدیک شدن به وزیر دفاع پیشین مصر برای مصاحبه با او را داشت، با مشت محافظ شخصی السیسی رو به رو شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «مصری الیوم»، روز گذشته هنگامی که مجری و کمدین مصری معروف به «علی پیژامه» قصد نزدیک شدن به «عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع پیشین و نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر را داشت، مورد حمله محافظ شخصی السیسی قرار گرفت.

علی پیژامه که مجری برنامه ای طنز تحت عنوان «حزب الکنبه» (حزب کاناپه) است روز گذشته در یکی از پایگاه های اخذ رأی به دنبال مصاحبه با السیسی بود که با مشت محافظ شخصی السیسی مواجه شد.

انتشار تصاویر کتک کاری محافظ شخصی وزیر دفاع پیشین مصر، بازتاب گسترده ای در رسانه ها و فضای مجازی مصر داشته است.

یکی دیگر از حواشی جالب توجه دیگر در روز اول انتخابات ریاست جمهوری مصر انتشار خبر بوسه یک قاضی مصری و رئیس یکی از پایگاه های اخذ رأی بر گونه السیسی بود، وزیر دفاع پیشین مصر رأی خود را در این پایگاه به صندوق انداخته بود.

تصویر منتشر شده و جنجال به پا شده با واکنش کانون قضات مصری همراه شد که ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد که فردی که السیسی را بوسیده یکی از ناظران سازمان های مدنی بوده و قضات مصری کاملا در انتخابات اصل بی طرفی را رعایت می کنند.

انتخابات ریاست جمهوری مصر برای انتخاب یکی از دو نامزد انتخابات، «عبدالفتاح السیسی» و «حمدین صباحی» موسس جریان مردمی، از روز گذشته آغاز شده و تا ساعت 22 امروز ادامه خواهد داشت.

کلید واژه ها: مصر السیسی


نظر شما :