شکایت همسر محرمانه ملک فهد به دادگاهی در لندن

۲۰ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۵ کد : ۱۹۳۴۱۳۹ سرخط اخبار

زنی در انگلیس با معرفی خود به دادگاه به عنوان همسر محرمانه ملک فهد پادشاه سابق عربستان، خواستار دریافت غرامت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه ایند پندنت طی گزارشی به ماجرای ازدواج پنهانی «ملک فهد» پادشاه سابق آل سعود با «جنان حرب» زن 65 ساله مسیحی پرداخت.

جنان حرب مدعی شده است که در سال 1968 و در 19 سالگی با ملک فهد که در آن موقع وزیر کشور عربستان بود ازدواج پنهانی داشته است.

بر اساس این گزارش، وی از مطلع بودن عبدالعزیز، فرزند ملک فهد از این قضیه و پرداخت رشوه 12میلیون پوندی به وی در دو مرحله خبر داد و مدعی شد که تاکنون پولی در این زمینه دریافت نکرده است.

این روزنامه خاطرنشان کرد، یکی از دادگاههای لندن، در مورد یک زن انگلیسی که می گوید همسر محرمانه ملک فهد پادشاه اسبق عربستان بوده است، پرونده بسیار دشواری را گشوده است.این روزنامه افزود: دادگاه عالی لندن، درخواست خانواده ملک فهد برای استفاده از قانون مصونیت حکومتی در ارتباط با این پرونده را نپذیرفت. این زن انگلیسی درخواست 12 ملیون پوند غرامت کرده است.

حرب مدعی شد که در سال 1982 مجبور به ترک عربستان سعودی شد و دو سال قبل از مرگ ملک فهد، پسر وی پیشنهاد دریافت رشوه برای مسکوت بودن این ماجرا را به وی داد.

به نوشته این روزنامه انگلیسی، حرب که اصلیتش مسیحی و از خانواده فقیر می باشد مدعی شد که این ازدواج از سوی خانواده سلطنتی آل سعود مورد پذیرش قرار نگرفته بود و البته بعد از ترک عربستان سعودی تلفنی با پادشاه عربستان در تماس بوده است.

کلید واژه ها: فهد ملک فهد


نظر شما :