اجازه ندهید نتانیاهو مانع توافق هسته‌ای با ایران شود

۲۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۰:۱۲ کد : ۱۹۴۴۳۱۱ سرخط اخبار

یک هفته نامه آمریکایی به مقامات دولت این کشور توصیه کرد که اجازه ندهند نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جمهوریخواهان مذاکرات هسته ای با ایران را به شکست بکشانند.

 به گزارش فارس، «ریان کوپر» ستون نویس نشریه ویک در تحلیلی نوشت که رسیدن به توافقی بلند مدت با ایران بهتر از ناکامی است و از سوی دیگر در نبرد با گروه دولت اسلامی عراق و شام، آمریکا و ایران در یک جبهه قرار گرفته اند.

 ریان کوپر با اشاره به اینکه دو جریان میانه رو در ایران و آمریکا در راس دولت ها قرار دارند می نویسد: اجازه ندهید نتانیاهو و متحدان جمهورخواه او مانع از توافق هسته ای با ایران شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایران و آمریکا فرصت خوبی برای کاهش تنش ها دارند تاکید می کند که استفاده از این فرصت شکستی برای بازها خواهد بود.

ستون نویس نشریه ویک با رد ادعاهای برخی جمهوری خواهان تاکید می کند که ایران شباهتی به کره شمالی ندارد چراکه هرگز تهدید به استفاده از سلاح هسته ای نکرده و برنامه هسته ای در این کشور از حمایت مردمی هم برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه نتانیاهو در اقدامی بی سابقه در تاریخ دیپلماسی به آمریکا سفر می کند تا در کنگره سخنرانی علیه ایران داشته باشد، تاکید می کند که نخست وزیر اسرائیل با کمک طرفدارانش می خواهد مانع توافق هسته ای با ایران شود.


نظر شما :