گزارش‌دهی واشنگتن به رژیم اسرائیل درباره ایران

۲۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۱۱ کد : ۱۹۴۴۳۴۳ سرخط اخبار
یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا ادعاهای رسانه های اسرائیلی مبنی بر اینکه واشنگتن تصمیم گرفته دیگر کابینه رژیم صهیونیستی را در جریان فرایند مذاکرات هسته ای ایران قرار ندهد، کاملا رد کرد.
 
به گزارش تسنیم، یک مقام ارشد آمریکایی در گفت وگو با روزنامه جروزالم پست اعلام کرد علی رغم گزارش های رسانه ای، سیاست آمریکا در ارائه گزارش به اسرائیل درباره پیشرفت مذاکرات هسته ای با ایران تغییری نکرده است.
 
روز گذشته (یکشنبه) کانال 2 رژیم صهیونیستی مدعی شد دولت اوباما تصمیم گرفته به تلافی سخنرانی آتی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در کنگره آمریکا از ارائه اخبار مذاکرات هسته ای به کابینه اسرائیلی خودداری کند.
 
مقام ارشد آمریکایی همچنین گفت: گفتگوها با اسرائیل درباره مذاکرات هسته ای ایران ادامه دارد. شرمن با کوهن، مشاور امنیت ملی کابینه اسرائیل و نیز اشتاینیتز، وزیر اطلاعات و برنامه ریزی استراتژیک، گفتگو کرده و در هفته جاری بار دیگر با کوهن ملاقات خواهد کرد.
 
این مقام در ادامه افزود: «واضح است» که مذاکرات ایران محور این گفت وگوها بودند. وی گفت: کری نیز گفتگوها با نتانیاهو درباره این موضوع را به مانند همیشه ادامه می دهد.
 
کاخ سفید گزارش ها درباره اینکه کوهن در هفته آتی در کاخ سفید با سوزان رایس، مشاور امنیت ملی آمریکا، دیدار می کند را رد کرد.
 
گزارش کانال 2 یکی از بسیار گزارشی است که در ماه های اخیر مورد انتقاد کاخ سفید قرار گرفته است. در ماه ژانویه، یک مقام ارشد آمریکایی ادعاهای رسانه های صهیونیستی مبنی بر اینکه این کشور 80 درصد درخواست های ایران را پذیرفته "کاملا مهمل" توصیف کرده بود.

نظر شما :