نتانیاهو: ایران با ۳ بازوی خود به دنبال نابودی اسرائیل است

۲۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۲۰:۲۳ کد : ۱۹۴۴۳۵۸ سرخط اخبار

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگویی با یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد ایران به «باب المندب» در غرب یمن رسیده و با متحدانش نابودی اسرائیل را دنبال می کند.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگویی با روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد ایران و متحدانش با تجهیز خود، نابودی اسرائیل را دنبال می کنند.

بر اساس این گزارش، نتایناهو مدعی شد: اسرائیل برای تغییر جهان و پایان دادن به تهدیدهایی که نه تنها اسرائیل بلکه کل جهان را نشانه گرفته فقط چهار سال آینده زمان دارد.

وی افزود: ایران تسلیح شده و به «باب المندب» در غرب یمن رسیده است و سه بازوی کمکی برای نابودی و تخریب اسرائیل دارد. حزب الله در لبنان، حماس در غزه و جبهه جولانی که حزب الله هزار نظامی به آن فرستاده است، سه بازوی ایران هستند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: 4 سال آینده جهان تغییر خواهد کرد و فقط قدرتمندان نجات پیدا خواهند کرد. وی افزود تغییر جهان، اسرائیل را به سمت تجهیز و مسلح شدن به سلاح هوشمند برای استفاده در عملیات های هجومی سوق می دهد.

نتانیاهو سپس گفت: من از سلاح هجومی، سلاح دفاعی، آموزش نیروهایمان و سلاح دریایی به ویژه در زمینه «سایبر» سخن می گویم ، تهدیدات علیه ما افزایش یافته است.

وی سپس بر تسلیح اسرائیل و آمادگی ان بای مقابله با این تغییر جهان یتاکید کرد.


نظر شما :