سردار همدانی: سال قبل، پوتین امریکا را نجات داد

۲۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۲۱ کد : ۱۹۴۴۳۸۱ سرخط اخبار
سردار حسین همدانی در واکنش به اظهارات رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا که گفته است، برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران آماده ایم، تصریح کرد: سال قبل که آنها قصد حمله به سوریه را داشتند، اوباما دست به دامن پوتین شد تا امریکا را از آن شرایط نجات دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار "حسین همدانی" مشاور فرمانده کل سپاه در واکنش به اظهارات "مارتین دمپسی" فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا، گفت: عربده کشیدن و شعار دادن آمریکا نمی تواند ما را از میدان به در کند.

وی ادامه داد: سال گذشته که آمریکایی ها قصد حمله به "سوریه" را داشتند  48 ساعت قبل از حمله، همه از تعهد با آمریکا خارج شدند.

سردار "همدانی" با اشاره به اینکه در آن ماجرا "اوباما" تنها ماند و دست به دامن "پوتین" شد، تأکید کرد: "پوتین"، "اوباما" را نجات داد.

مشاور فرمانده کل سپاه افزود: اگر آمریکا قادر بود به سوریه حمله می کرد، جایی که برای امنیت "رژیم صهیونیستی" همه تلاش خود را گذاشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر آمریکایی ها چنین اشتباهی کنند، حتماً آخرین اشتباهشان خواهد بود و مانند اتحاد جماهیر شوروی سابق در باتلاقی به دام می افتند که دیگر ابرقدرتی را به خود نخواهند دید.

 ژنرال "مارتین دمپسی" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اخیرا در مصاحبه ای اظهار کرده بود که "برای به تاخیرانداختن برنامه هسته ای ایران آمادگی نظامی داریم."

خبرگزاری کویت به نقل از فاکس نیوز افزود: ژنرال "دمپسی" گفت: " برنامه تسلیحات هسته ای ایران خطری غیر قابل پذیرش است."

دمپسی در مصاحبه با برنامه فاکس نیوز ساندی مدعی شد:  "اگر دیپلماسی شکست بخورد  و ایران به سمت دستیابی به برنامه تسلیحات هسته ای حرکت کند آنگاه این امر خطر غیرقابل پذیرش خواهد بود."

وی افزود: "ما توانایی های نظامی داریم و همچنان نیز این آمادگی ها را حفظ خواهیم کرد تا در صورتی که از ما خواسته شود از آنها برای از بین بردن ـ اگر بخواهم از واژه درست استفاده کنم ـ برای  تاخیر در برنامه هسته ای ایران استفاده کنیم."
 

نظر شما :