روبیو: توافق با ایران بد‌تر از پیش‌بینی‌ها است

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۵:۱۱ کد : ۱۹۴۷۷۶۴ سرخط اخبار

سناتور آمریکایی و نامزد جمهوریخواه انتخابات ۲۰۱۶ گفت: «ما اکنون خطوط کلی توافق هسته ای با ایران را می دانیم و این خطوط بسیار بدتر از آن است که پیش بینی می کردیم».

به گزارش فارس، یک سناتور جمهوریخواه و مخالف کاخ سفید، از مواضع کاخ سفید در قبال مذاکرات هسته ای با ایران انتقاد کرد.

مارکو روبیو سناتور و نامزد جمهوریخواه انتخابات آتی ریاست جمهوری در مصاحبه با «فاکس نیوز» مواضع خود در انتقاد از سیاست خارجی دولت باراک اوباما انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه «هیل» سناتور ایالت فلوریدا در این مصاحبه درباره مذاکرات هسته ای با ایران گفت: «ما اکنون خطوط کلی توافق را می دانیم که چه هستند و این خطوط بسیار بدتر از آنچه پیش بینی می کردیم».

مارکو روبیو در ادامه این مصاحبه درباره مذاکرات هسته ای با ایران ادعا کرد: «هر وقت که افشاگریهای تازه ای درباره توافق(هسته ای) انجام می گیرد، موضوع بدتر و بدتر و بدتر می شود».

او در بخش دیگری از این مصاحبه با انتقاد از هیلاری کلینتون و مواضعش گفت که او «حامی و مدافع وضع موجود است اما ما در زمانی هستیم که به تغییر سیاستهایمان نیاز داریم».

سناتور جمهوریخواه ضمن حمایت از حمله سال 2003 به عراق گفت: «او(جورج بوش)  با برنده جایزه صلح نوبل مواجه نبود او با صدام حسین مواجه بود. جهان مکان امنتری است وقتی صدام در آن نیست. این کار(حمله به عراق) با توجه به اطلاعاتی که در دسترس او قرار داشت، کار درستی بود». 


نظر شما :