تصویب تشکیل کمیسیون ویژه بررسی برجام

۳۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۵ کد : ۱۹۵۰۲۷۷ سرخط اخبار
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی به درخواست تشکیل کمیسیون ویژه بررسی توافقنامه هسته ای رای مثبت دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه پارلمان به درخواست کمیسیون ویژه به استناد ماده 44 آئین نامه داخلی مجلس برای رسیدگی به توافق جمهوری اسلامی ایران با 1+5 رای مثبت دادند.

وکلای ملت با 136 رای موافق،؛ 29 رای مخالف و 5 رای ممتنع از مجموع 209 نماینده حاضر در صحن علنی به این درخواست رای مثبت دادند.

به گزارش فارس، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم به  عنوان یکی از متقاضیان تشکیل کمیسیون ویژه گفت: ما در بحث موافقتنامه مواردی را داریم که به نظر می آید باید مورد توجه قرار گیرد، در همین راستا ما و جمعی از نمایندگان پیشنهاد تشکیل کمیسیون ویژه را دادیم.

وی با قرائت اسامی درخواست کنندگان تشکیل کمیسیون ویژه گفت افراد با علایق و سلایق سیاسی مختلف این درخواست را امضا کردند البته به دلیل اینکه با امضای 15 نفر می شد درخواست را ارائه کرد ما دیگر مزاحم سایر همکاران نشدیم.

پس از اتمام اظهارات امیرآبادی، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم گفت: در آئین نامه پیرامون تشکیل کمیسیون ویژه بحثی به نام مخالف و موافق نداریم و به همین دلیل رای گیری انجام می شود، پیرامون اینکه چه کسانی نیز در کمیسیون حضور داشته باشند در جلسات بعدی تصمیم گیری خواهد شد.
 

نظر شما :