استعفای‌ وزیر‌ اسرائیلی به‌ دنبال‌ اتهامات‌ جنسی

۳۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵ کد : ۱۹۵۴۹۳۷ سرخط اخبار

«سیلوان شالوم» وزیر امور داخلی در اراضی اشغالی و یکی از اعضای ارشد کابینه بنیامین نتانیاهو به دنبال جنجال و اتهام ها بر سر «سوءرفتار جنسی»، استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش فارس، «سیلوان شالوم» وزیر امور داخلی در اراضی اشغالی به دنبال جنجال بر سر اتهام های جنسی به او، استعفای خود را اعلام کرد.

در ادامه جنجال ها و اتهام ها درباره «سوءرفتار جنسی» عضور ارشد و وزیر کابینه رژیم صهیونیستی، این شخصیت نزدیک به بنیامین نتانیاهو امروز یکشنبه از سمت خود استعفا داد.

به گزارش جروزالم پست، «سیلوان شالوم» وزیر امور داخلی در اراضی اشغالی گفته است که به دلیل این اتهام ‎ها و شرایط سختی که برای او و خانواده اش ایجاد شده، از عضویت در پارلمان رژیم صهیونیستی استعفا می دهد.

استعفای این عضو ارشد کابینه نتانیاهو و عضو حزب لیکود در حالی انجام شده که قرار است جای او را در پارلمان «امیر اوهانا» عضو دیگر هم حزبی اش بگیرد.

هفته گذشته بود که رسانه های صهیونیستی گزارش داده بودند که چندین زن گفته بودند که «سیلوان شالوم» آنها را مورد آزار جنسی قرار داده و تعدادی از آنها هم بر آمادگی خود برای شکایت به دادگاه تاکید کرده بودند.

کلید واژه ها: «سیلوان شالوم»


نظر شما :