سازمان ملل در برقراری آتش‌بس یمن جدی نیست

۳۰ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۵۵ کد : ۱۹۵۴۹۵۰ سرخط اخبار

جنبش «انصار الله» یمن تاکید کرد که تعامل سازمان ملل با نقض آتش بس از سوی عربستان نشان داد که در تلاش برای متوقف ساختن جنگ جدی نبوده است.

به گزارش فارس، جنبش «انصار الله» یمن با بیان اینکه سازمان ملل در برقراری آتش بس در یمن جدی نیست، در پایان مذاکرات شش روزه سوئیس اعلام کرد که نقش سازمان ملل پوششی برای عربستان است.

به گزارش شبکه «المسیرة»، جنبش «انصار الله» یمن یکشنبه شب در پایان مذاکرات سوئیس، با صدور بیانیه ای دستاوردها و جانفشانی های ملت یمن در رویارویی با متجاوزان را به ملت، ارتش و کمیته های مردمی کشورش تبریک گفت و با اشاره به ناکامی متجاوزان در دستیابی به اهدافشان در عرصه میدانی، تاکید کرد: مشخص شد که (طرف متجاوز) منتظر بود که از زمان آغاز مذاکرات «سوئیس» به میزبانی سازمان ملل به عنوان موعدی برای فریب، تشدید حملات و سوء استفاده از پوشش سازمان سازمان در اعلام برقراری آتش بس همزمان با آغاز آن مذاکرات، بکار گیرد.

جنبش انصار الله با ابراز تأسف از تعامل سازمان ملل با تشدید حملات عربستان سعودی به یمن بعد از برقراری آتش بس، تاکید کرد که این سازمان بین المللی نشان داد که به اندازه مهیا ساختن فرصت مناسب برای متجاوزان، در تلاش برای متوقف ساختن جنگ جدی نبوده است.

این جنبش با بیان اینکه فرزندان با ایمان و حکیم یمن از عملیات روانی هیچ هراسی ندارند، تاکید کرد «یمنی ها طی ماه های گذشته با همه ارتش های جنایتکار و مزدور در سایه هم دستی سازمان ملل و آنچه که جامعه بین الملل نامیده می شود، مقابله کردند.. ما به ملت و آزادگان امت و جهان اطمینان می دهیم که به سمت پیروزی در حرکت هستیم».

در پایان این بیانیه آمده است: متجاوزان، سلاح و مزدوران داعشی و جنایتکارانشان از جمله شرکت «بلاک واتر» هیچ گاه نخواهند توانست ما را شکست دهند. اینها بخشی از منظومه شرارت جهانی به رهبری آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای استعماری هستند. افتخار و شرف رویارویی با پیمان شرارت برای ملت یمن کافی است.


نظر شما :