خشم نتانیاهو از حمایت ایران از شهدای انتفاضه

۰۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۱:۴۶ کد : ۱۹۵۶۷۴۷ سرخط اخبار

اعلام حمایت ایران از خانواده های شهدای انتفاضه قدس در فلسطین موجب خشم و عصبانیت رژیم صهیونیستی گردید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، اعلام «محمد فتحعلی» سفیر ایران در بیروت مبنی بر حمایت مالی از خانواده های شهدای فلسطینی و صاحبان منازل تخریب شده توسط رژیم صهیونیستی خشم نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را برانگیخت.

دفتر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم اظهارات سفیر ایران در لبنان را که اعلام کرده بود ایران از خانواده های شهدای انتفاضه قدس حمایت مالی خواهد کرد، محکوم می کند.

رهبران گروه های فلسطینی در یک کنفرانس مطبوعاتی در بیروت برای اجرای بیانیه تهران با موضوع حمایت از انتفاضه قدس، از حمایت های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین، انتفاضه و مقاومت مشروع بر ضد رژیم صهیونیستی تقدیر کردند و از رژیم های مرتجع عرب خواستند از ایران الگو بگیرند و از فلسطین حمایت کنند.

از سوی دیگر «کاید الغول» عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی آزادی فلسطین با بیان اینکه ایران نسبت به حمایت از انتفاضه و مردم فلسطین پایبند است، حمایت های ایران را پشتیبان حقیقی مردم فلسطین و خانواده های شهدا دانست.

لازم به ذکر است که «محمد فتحعلی» سفیر کشورمان در لبنان روز چهارشنبه در کنفرانس خبری که در محل سفارت ایران در بیروت برگزار گردید از عزم جمهوری اسلامی ایران برای حمایت مالی از خانواده های شهدای انتفاضه قدس در سرزمین های اشغالی که تاکنون طی آن بیش از ۱۸۰ فلسطینی توسط نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده اند خبر داد.

کلید واژه ها: انتفاضه انتفاضه قدس رژیم صهیونیستی


نظر شما :