سقوط مرگبار هواپیمای مسافربری در روسیه

۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۶ کد : ۱۹۵۷۳۳۱ سرخط اخبار

وزارت موقعیت های اضطراری روسیه اعلام کرد: در جریان سقوط هواپیمای مسافربری بویینگ در منطقه راستف نادانو در جنوب روسیه تمام 61 سرنشین آن کشته شده اند.

به گزارش ایرنا، وزارت موقعیت های اضطراری روسیه روز شنبه اعلام کرد: هواپیمای مسافربری بویینگ که از دبی به مقصد راستف ناددانو در پرواز بود در هنگام فرود در فرودگاه این شهر سقوط کرد و منفجر شد.

هواپیما پس از برخورد با زمین منفجر و متلاشی شد و قطعات ان تا شعاع یک کیلومتری پخش شده است.

بر اساس اطلاعات وزارت موقعیت های اضطراری روسیه، هواپیما در هنگام فرود در فرودگاه راستف-نادانو در باند فرودگاه به یک شی برخورد کرد و بلافاصله پس از آن متلاشی شد.

این حادثه ساعت 3 و 50 دقیقه بامداد امروز شنبه به وقت مسکو رخ داد و گفته می شود هواپیما حدود دو ساعت دور فرودگاه پرواز می کرده است تا در فرصت مناسب بتواند فرود آید.

یک مقام فنی فرودگاه راستف-نادانو (مرکز استان راستف) به خبرگزاری ایتارتاس گفت که علت سقوط هواپیما ممکن است باد شدید باشد.

این رسانه روسی خاطرنشان کرد در راستف-نادانو شرایط جوی به شدت نامساعد بوده است و در زمان حاضر در این شهر باران می بارد و سرعت باد به بیش از 20 متر در ثانیه می رسد.

تمام خدمه و مسافران هواپیمای بویینگ که اکثریت آن را ساکنان شهر راستف نا-دانو تشکیل می دادند بر اثر سقوط هواپیما جان خود را از دست داده اند.

در شرایط کنونی بر اثر شرایط نامساعد جوی فرودگاه راستف نادانو کار نمی کند و 6 پرواز در این فرودگاه به تاخیر افتاده است.

کلید واژه ها: راستف


نظر شما :