میت رامنی به دنبال شکستن آرای ترامپ

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۵۶ کد : ۱۹۵۸۹۷۳ سرخط اخبار

روزنامه واشنگتن پست آمریکا از تلاش های میت رامنی برای حضور یک کاندیدای سوم در انتخابات 2016 برای جلوگیری از ورود ترامپ به کاخ سفید خبر داد.

به گزارش فارس، روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که گروهی از جمهوریخواهان در آمریکا در حال بررسی امکان حضور کاندیدایی دیگر به عنوان ضلع سوم در انتخابات ریاست جمهوری هستند که می تواند باعث ریزش آرای جمهوریخواهان میانه رو برای دونالد ترامپ نامزد جنجالی این حزب شود.

واشنگتن پست گزارش داد، این گروه توسط میت رامنی نامزد جمهوریخواهان در انتخابات سال 2012 و فرماندار سابق ایالت ماساچوست هدایت می شود.

دهها نفر از جمهوریخواهان در این بحث مشارکت داشته و با راه اندازی یک نظرسنجی در حال بررسی سرمایه گذاری و امکان سنجی تعیین حضور یک کاندیدای مستقل در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 هستند.

براساس این گزارش، میت رامنی در حال رایزنی با جان کسیچ، نامزد جمهوریخواهان که اوایل ماه مه از انتخابات کنار کشید، و همچنین بن ساسه فرماندار ایالت نبراسکا است تا آنها را متقاعد کند به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت کنند.

براساس گزارشها از رقابتهای انتخاباتی آمریکا، تلاشها برای جلوگیری از رئیس جمهور شدن دونالد ترامپ طی روزهای اخیر و پس کناره گیری رقبای وی در انتخابات درون حزبی افزایش یافته است.

مارک کوبان تاجر آمریکایی می گوید که وی یکی از کسانی است که این موقعیت را بررسی می کند اما در عین حال می گوید که فکر نمی کند این موضوع اتفاق بیافتد. وی میگوید که زمان کافی برای این کار وجود ندارد.


نظر شما :