ترامپ، کلینتون را به تجاوز جنسی متهم کرد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۳:۳۰ کد : ۱۹۵۹۰۷۴ سرخط اخبار

دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بیل کلینتون رییس جمهوری پیشین آمریکا را به تجاوز جنسی و دروغ گویی در جلسه استیضاح کنگره آمریکا متهم کرد.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ سرمایه دار و نامزد جنجالی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گفت و گو با شبکه خبری فاکس نیوز گفت بیل کلینتون رییس جمهوری پیشین آمریکا و همسر نامزد پیشرو حزب دموکرات در انتخابات جاری این کشور، مرتکب تجاوز و بد رفتاری های جنسی با زنان متعددی شده است و رسانه های آمریکایی را متهم کرد که به قدر کافی به اخبار مربوط به این اتهامات نپرداخته اند.
ترامپ در پاسخ به شان هنیتی مجری برنامه های تلویزیونی این شبکه خبری که گفت رسانه های آمریکایی با خودداری از گفت و گو با شاکیانی نظیر پاوولا جونز، جوانا برودریک، کتلین ویلی و دیگران که همه آن ها بیل کلینتون را به بدرفتاری های جنسی متهم کرده اند سعی در پرده پوشی می کنند، کلینتون را متهم کرد که حتی در یکی ازاین موارد مرتکب تجاوز جنسی به یکی از قربانیان خود شده است.
نامزد جنجالی جمهوریخواهان آمریکایی ادامه داد که بیل کلینتون برای گریز از مجازاتهای ناشی از اتهامات به پرداخت حق السکوت های گزافی تن داده و در جلسه استیضاح خود در مورد این اتهامات آشکارا دروغ گفته است.
وی رسانه های آمریکایی و بخصوص رسانه های سیاسی این کشور در این موارد را به برخوردی غیر چمنصفانه با خود متهم کرد و گفت بسیاری از این رسانه ها از پرداختن به ماجرا هایی از این قبیل در مورد کلینتون پرهیز کرده اند.
ترامپ تاکنون هیلاری کلینتون و همسرش بیل کلینتون را مورد حملات تند و سنگینی قرار داده بود اما این نخستین باری است که رییس جمهوری پیشین این کشور را به تجاوز جنسی متهم می کند.
اشاره ترامپ به شکایت زنی بنام جوانا برودریک است که با شکایت از بیل کلینتون او را متهم کرده بود که در زمان نامزدی خود در انتخابات فرمانداری ایالت آرکانزاس به او تجاوز کرده است.

کلید واژه ها: بیل کلینتون ترامپ


( ۱ )

نظر شما :