مصلحی: ترورهای منافقین به دستور استکبار انجام می گرفت

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۴:۴۲ کد : ۱۹۵۹۰۸۶ سرخط اخبار
حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات گفت: گروهک تروریستی منافق به دستور استکبار تنها برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام مردم و مسئولان نظامی جمهوری اسلامی را ترور کرد.
 
به گزارش انتخاب، حجت الاسلام ' حیدر مصلحی ' عصر پنجشنبه در یادوراه شهدای ترور دالخانی و مدافع حرم در محل جنگل دالخانی رامسر افزود: ترور مردم بی گناه در کشور توسط استکبار طراحی شده بود و به دست منافقین کوردل در کشور اجرایی می شد.
 
وی افزود: با وجود ترورهای مختلف از سوی منافقین نه تنها نتوانستند به انقلاب اسلامی صدمه بزنند بلکه با گذشت زمان ، صدور انقلاب زمینه بیداری اسلامی را در کشورهای مختلف جهان خصوصا کشورهای اسلامی فراهم کرده است.
 
وزیر سابق اطلاعات گفت: امروز چهره نفاق دگرگون شده و از طریق نفوذ فرهنگی تلاش می کند تا به ایران اسلامی صدمه بزند.
 
مصلحی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مدافع حرم افزود : مدافعان حرم با از جان گذشتگی نه تنها از حرم اهل بیت در سوریه دفاع ، بلکه در برابر امریکا و اوباما ایستادگی می کنند.
 
وی افزود: استکبار جهانی به همراه عربستان با مامور کردن گروهک تروریستی قصد تخریب حرم اهل بیت در سوریه و عراق را داشتند ولی نیروهای جان بر کف مدافع حرم اجازه چنین تصمیم شومی را به آنان نخواهند داد.
 
وزیر سابق اطلاعات همچنین با اشاره به اوضاع سیاسی سوریه گفت: دولت امریکا و همپیمانانش تلاش کردند تا دولت سوریه را با حضور گروهک تروریستی داعش به سقوط بکشانند ولی این خوانسته انان با مقاومت مردم این کشور محقق نشد.
 
گروهک تروریستی منافقین در 15 خرداد سال 1361 هفت نفر از مردم را در جنگل های دالخانی رامسر به شهادت رساند.
 
شهرستان 70 هزار نفری رامسر نیز یک شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است.
منبع: ایرنا

کلید واژه ها: مدافع حرم


نظر شما :