شریعتمداری: در این فضا حزب‌الله نباید غرق شود

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۴ کد : ۱۹۵۹۰۹۰ سرخط اخبار

مدیرمسؤول روزنامه کیهان با انتقاد از مطرح نکردن دستاوردهای برجام گفت: در فضایی که برجام را فتح الفتوح و آفتاب تابان می خوانند، حزب الله نباید غرق شود و همیشه باید مطالبه کند.

به گزارش فارس، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در سومین سالگرد دکتر سلام که در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد ضمن تبریک ایام شعبانیه و در پیش بودن میلاد حضرت بقیة الله اظهار داشت: بنده 3 سالگی دکتر سالم را از ژرفای دل تبریک می گویم و زمانی که پا به این عرصه گذاشت ضرورتش کاملاً معلوم بود.

شریعتمداری افزود: هرچند که دکتر سلام دیر آمد اما زود شناخته شد و نقشی بسیار مؤثر و تعیین کننده در این عرصه پیدا کرد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به تفاوت طنز و فکاهی تصریح کرد: فکاهی فقط برای خنداندن است در حالی که طنز دارای موضوع اجتماعی است که من از این جهت به دکتر سلامی ها تبریک عرض می کنم.

وی تأکید کرد: اجتماعات اینگونه تابلوی دقیق تری از فضای حزب الله را در عرصه نشان می دهد.

شریعتمداری با ذکر خاطره ای ادامه داد: زمانی که ما دانشجو بودیم با اتوبوسی به سمت اصفهان رفتیم؛ ما هرچه از راننده اتوبوس درخواست کردیم که برای نماز صبح نگه دارد او اتوبوس را متوقف نکرد تا اینکه بالاخره به او گفتیم ما را پیاده کن و برو؛ وقتی اینگونه گفتیم او برای نماز صبح نگه داشت و ما دیدیدم که به جز ما دو سه نفر، افراد بسیار دیگری نیز برای نماز پیاده شدند.

این فعال جبهه فرهنگی انقلاب تصریح کرد: ما به آن افراد گفتیم چرا شما هم که اهل نماز هستید این موضوع را اعلام نکردید و آنان پاسخ دادند که به هر حال ما می خواستیم قضای نماز صبح را به جای آوریم؛ بنابراین می خواهم بگویم که پرچم های خود را بالا نگهدارید چرا که حریف ضعیف تر از آن است که بخواهد مقابل شما قد علم کند.

وی با تأکید براینکه ما امروز به این جلسات بسیار نیاز داریم، افزود: دوستان دکتر سلام به من گفتند که تعداد متقضایان برای حضور در مراسم امروز به 10 هزار نفر رسیده است که من این را به آنها تبریک می گویم.

شریعتمداری با اشاره به لزوم برگزاری چنین نشست هایی خاطرنشان کرد: ما با جمعی از دوستان از جمله آقای شایانفر و سیدمهدی شجاعی نشست هایی را با عنوان مجمع نویسندگان مستقل داشتیم و خدمت حضرت آقا رفتیم، ما درخواست کردیم که محلی را برای برگزاری جلسات ما اختصاص دهند اما زمانی که ما دور یکدیگر جمع شدیم برخی ها دچار تردید شدند و گفتند ما که اینجا می نشینیم و بحث می کنیم وقتی جدا می شویم هر کدام به یک سو می رویم؛ زمانی که این نکته را به آقا گفتیم ایشان فرمودند همین نشستن شما موضوعیت دارد چرا که هر کس که سرریز نشست ها را به محل فعالیت خود می رساند و اهمیت این جلسات بسیار زیاد است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: ما با حریفی طرف هستیم که به هیچ چیزی پایبند نیست و آن چیز که حریف را نگران می کند همین اقتدار ما است؛ در مقابل این حریف هر قدر هم به عقب برویم حریف جلو می آید.

وی تصریح کرد: دوستان ما می گویند این برجام آفتاب تابان و فتح الفتوح و نه بزرگترین دستاورد در دوران انقلاب بلکه بزرگترین دستاورد در طول تمام تاریخ ایران است؛ در این فضا حزب الله نباید غرق شود و همیشه باید پرچمش بالا باشد و مطالبه کند.

شریعتمداری با انتقاد از عدم مطرح شدن دستاوردهای برجام گفت: من به جد معتقدم که به تدریج ابری که عده ای در فضا پراکنده اند کنار می رود و همیشه دور، دور حزب الله است.

کلید واژه ها: روزنامه کیهان


نظر شما :