انصارالله: برای گفتگوی آمده‌ایم نه پذیرش حرف‌ زور

۰۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۳ کد : ۱۹۵۹۱۴۳ سرخط اخبار

سخنگوی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که این جنبش برای مذاکره سیاسی به کویت آمده است نه اینکه تسلیم حرف های زور دیگران شود.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن در کنفرانس خبری در کویت تاکید کرد: ما به کویت آماده ایم تا یک گفتگوی سیاسی را انجام دهیم نه اینکه زیر بار حرف های زور دیگران برویم.

عبدالسلام با اشاره به اینکه انصارالله آمادگی دارد تا در مورد تمامی مسائل گفتگو کند، افزود: ما آمادگی داریم که برای راه حل فراگیر نرمش نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه انصارالله منتظر است تا طرف مقابل به میز گفتگوها برگردد، تاکید کرد: اگر طرف مقابل خواستار یک گفتگوی واقعی باشد ما آمادگی انجام این گفتگو را داریم ولی اگه بخواهد گفتگو را به شکست بکشاند ما هیچ گاه قبول نخواهیم کرد.

مذاکرات صلح کویت از 3 اردیبهشت ماه گذشته در کویت بین گروه های داخلی یمن ( انصارالله و حزب کنگره ملی) از یک طرف و هیئت منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن وابسته به عربستان آغاز شد.

از زمان آغاز مذاکرات ائتلاف سعودی حملات هوایی خود را به مناطق مختلف یمن متوقف نکرده است که آخرین حمله به یک مجلس عروسی در منطقه "سنبان" استان ذمار به شهادت 40 غیرنظامی شامل 15 کودک و 14 زن؛ و زخمی شدن 42 نفر که 14 نفر از آنان زن و 13 نفر کودک بودند، منجر شد.

کلید واژه ها: کویت انصارالله


نظر شما :