توصیه اوباما به هیلاری کلینتون پیش از مناظره انتخاباتی

۰۳ مهر ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۳ کد : ۱۹۶۳۳۸۶ سرخط اخبار

رییس جمهوری آمریکا به کاندیدای حزب دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 این کشور توصیه کرد که در مناظره انتخاباتی دوشنبه شب "خودش" باشد.

به گزارش ایسنا، باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای با شبکه خبری ای.بی.سی گفت: من به هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 توصیه می کنم که خودش باشد و آنچه را که برایش انگیزه ایجاد می کند، توضیح دهد.

وی ادامه داد: من می دانم که هیلاری کلینتون اینها را می داند و کارش را خوب بلد است. او در زمان های سخت فعالیت کرده و روزهای خوب و بد را با هم داشته است. به همین دلیل است که او الان اینجاست.

رییس جمهوری آمریکا در ژوئیه سال جاری میلادی و زمانیکه هیلاری کلینتون برای نخستین بار کمپین انتخاباتی خود را آغاز کرد، گفته بود: او در انتخابات 2008 مرا در نیمه نخست شکست داد و من به سختی توانستم پیروز شوم. از او می خواهم در مناظره انتخاباتی دوشنبه شب خودش باشد و انگیزه هایش را بازگو کند.

باراک اوباما در ادامه مصاحبه خود گفت: علت اصلی من در حمایت از هیلاری کلینتون در این انتخابات این است که تا پیش از این ما رییس جمهور زن نداشته ایم. ما باید موانع را از سر راه برداریم. او فردی است که به شدت به مساله کودکان توجه می کند و این بسیار مهم است.

کلید واژه ها: هیلاری کلینتون


نظر شما :