ترامپ ممکن است دو دهه مالیات نداده باشد

۱۱ مهر ۱۳۹۵ | ۲۰:۲۶ کد : ۱۹۶۳۵۷۳ سرخط اخبار

اظهارنامه های مالیاتی فاش شده از ترامپ، نشان می دهد که این جمهوری خواه آمریکایی در 1995 حدود یک میلیارد دلار ضرر اعلام کرده است و ممکن است که از یک راه گریز قانونی برای عدم پرداخت مالیات برای 18 سال استفاده کرده باشد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، از آنجایی که دونالد ترامپ جمهوری خواه به شدت در مقابل درخواست ها برای انتشار اظهارنامه مالیاتی اش مقاومت می کند، هر روز بیشتر اخباری درباره فرار مالیاتی او منتشر می شود.  

در گزارش جدیدی ادعا شده است که دونالد ترامپ از یک راه گریز قانونی استفاده کرده تا از پرداخت هرگونه مالیات درآمد برای 18 سال معاف شود. این اتهامات براساس اسناد اظهارنامه مالیاتی او در سال 1995 است. ترامپ در آن سال مدعی ضرر و زیان یک میلیارد دلاری شده بود.

کارشناسان مالیاتی در گفت وگو با نیویورک تایمز گفتند که ادعای زیان هم بسیار هنگفت است و این ممکن است به این معنا باشد که ترامپ میلیاردر به لحاظ قانونی درآمد مشمول مالیات خود را برای 18 سال پرداخت نکرده باشد.

کمپین انتخاباتی ترامپ این اخبار را تایید یا تکذیب نکرده است و تنها با صدور بیانیه ای گفته است که ترامپ مالیاتی که به لحاظ قانونی ملزم بوده، پرداخت کرده است.

این در حالی است که هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات ترامپ اظهارنامه مالیاتی سال 2015 خود و همسرش بیل کلینتون را منتشر کرده است. آنها از سال 1977 اظهارنامه مالیاتی اشان را منتشر کردند. علاوه بر این، تیم کین، نامزد پست معاون ریاست جمهوری کلینتون اظهارنامه 10 سال گذشته خود را منتشر کرده و رقیب او مایک پنس (نامزد پست معاون ریاست جمهوری برای ترامپ) هم اظهارنامه 10 سال گذشته خود را منتشر کرده است.

در پی افشاگری روزنامه نیویورک تایمز بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی می گویند که ترامپ ریاکاری می کند.

کلید واژه ها: ترامپ اظهارنامه اظهارنامه مالیاتی


نظر شما :