پوتین: هدف از روسیه هراسی انحراف رأی دهندگان از مشکلات داخلی آمریکا است

۲۵ مهر ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۳ کد : ۱۹۶۳۸۷۳ سرخط اخبار

رئیس جمهور روسیه با شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی؛ روسیه هراسیِ آمریکا را به دلیل انحراف افکار رأی دهندگان این کشور از مشکلات داخلی آمریکا اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی روسیه هراسی سران واشنگتن را با هدف انحراف افکار عمومی این کشور از مشکلات داخلی آمریکا دانست.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در کنفرانس خبری که امروز در حاشیه اجلاس «بریکس» در «گوا» واقع در هند برگزار شد؛ گفت: اینکه در جریان تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و یا در محافل سیاسی این کشور بر طبل روسیه هراسی کوبیده شده و مسکو را به انحاء مختلفی مورد اتهامات گوناگون قرار می دهند به این علت است که می خواهند توجه رأی دهندگان آمریکائی را از مشکلات داخلی این کشور منحرف کنند.

رئیس جمهور روسیه در ادامه گفت: روسیه در صدد تأثیرگذاری بر انتخابات آمریکا نیست؛ لذا از همه می خواهیم تا در اظهاراتشان آرامش خود را حفظ کنند. ما هرگز در این مسیر گام برنداشته و نخواهیم برداشت.

«ولادیمیر پوتین» در پاسخ به سئوالی درباره نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: کلینتون از الفاظ خصمانه علیه مسکو استفاده می کند؛ در حالیکه ترامپ از همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم سخن می گوید.

وی ادامه داد: نمی دانم روابط ما پس از انتخابات چگونه خواهد بود. نمی دانم اگر ترامپ نیت خود در زمینه همکاری را عملی کند، همکاری با ما تا کجا پیش خواهد رفت. شاید کلینتون مواضع خود را در قبال روسیه نرم تر کند. باید بگویم از هر کسی که مایل به همکاری با ما باشد، استقبال می کنیم.


نظر شما :