رئیس جمهوری که مورد آزار جنسی قرار گرفت

۲۶ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۰ کد : ۱۹۶۳۸۹۸ سرخط اخبار

رئیس جمهوری فیلیپین گفت که در کودکی مورد آزار جنسی یک کشیش کاتولیک قرار گرفته است؛ تجربه آسیب زایی که اکنون موجب جنگ خونین او با مواد مخدر شده است.

به گزارش ایسنا، رودریگو دوترته در اولین مصاحبه از زمان روی کار آمدن با شبکه خبری الجزیره گفت که کودکی پر آشوب او، عقاید کنونی و سیاست هایش را شکل داده است. او تاکید کرد: تمام آن چیزهایی که در این مسیر به دست می آورید، شخصیت شما را شکل می دهد.

دوترته اولین بار دسامبر 2015 در یک کنفرانس خبری گفت که در کودکی مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته است. او گفت که دهه 50 میلادی و زمانیکه به دبیرستان آتنئو دی داوائو می رفته است، توسط یک کشیش مورد لمس تحریک آمیز و جنسی قرار گرفته است. او در آن کنفرانس خبری گفت که تنها کسی نیست که قربانی شده است و از ترس، این سوء رفتار را گزارش نداده است.

رئیس جمهوری فیلیپین که به دلیل مبارزه خشونت آمیز با قاچاقچیان مواد مخدر به "تنبیه کننده" معروف است، گفت: کم سن و سال بودم و از اینکه ممکن است چه اتفاقی بیفتد هراس داشتم. چطور می توانستیم شکایت کنیم؟ می ترسیدیم.

او در مصاحبه اخیر خود همچنین از جنگ علیه مواد مخدر دفاع کرد. این اقدام تاکنون به مرگ 3700 تن منجر شده و به گفته او، کشتن آنها برای حفظ نسل آتی حیاتی است. دوترته در مصاحبه با الجزیره گفت: ما سه میلیون معتاد داریم و این رقم رو به افزایش است. بنابراین اگر این مشکل را حل نکنیم، نسل آتی با یک مشکل جدی مواجه خواهند شد. اگر تو (مواد مخدر) کشورم را نابود کنی، تو را خواهم کشت و از نظرم این چیز مشروعی است. اگر تو جوانان ما را نابود کنی، کشته خواهی شد. این سخن کاملا درستی است. هیچ چیز اشتباهی برای حفظ منافع نسل آتی وجود ندارد.

 رئیس جمهوری فیلیپین همچنین گفت که تهدید یک مجرم به مرگ اصلا غیر قانونی نیست. او گفت: اصلا برایم مهم نیست که گروه های حقوق بشری چه می گویند. من وظیفه دارم نسل آتی را حفظ کنم.

کلید واژه ها: نسل آتی


نظر شما :