سوروس عامل اعتراضات ضد ترامپ است

۲۴ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۴ کد : ۱۹۶۴۶۸۸ سرخط اخبار

مجری شبکه خبری فاکس نیوز اعتراضات ضد ترامپ که سراسر آمریکا را احاطه کرده است، به جورج سوروس میلیاردر مرتبط دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه دیلی بیست، «پیت هگزس» مجری برنامه "فاکس و دوستان" یکشنبه شب اعترضات ضد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا را به «جورج سوروس» میلیاردر، جنبش «موو آن» (MoveOn.org) و سایر گروه هایی مرتبط دانست که به گفته او تلاش دارند تا در آمریکا "هرج و مرج دائمی" ایجاد کنند.

پیروزی دونالد ترامپ جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر موجی از اعتراضات سراسری را در ایالات متحده و سایر کشورهای جهان به راه انداخته است. معترضان معتقدند که او با سخنان تفرقه آمیز خود مردم را چند دسته می کند و به نژادپرسی و بیگانه هراسی دامن می زند.

با این حال مجری شبکه خبری فاکس نیوز درباره معترضان گفت: "اینها کمونیست هستند. اینها هرج و مرج طلب هستند. اینها ضد یهودی هستند. آنها لیبرال های حامی آمریکا نیستند که از سیاست های محافظه کارانه ناامید شده باشند.  "

او گفت: آنها ضد آمریکایی هستند و می خواهند سراسر کشورمان هرج و مرج به راه بیندازند.

به نظر می رسد اظهارات مجری فاکس نیوز با اشاره به گزارش راشا تودی به استناد به اسناد ویکی لیکس گفته شده باشد که جورج سوروس را به اعتراضات ضد ترامپ در آمریکا مرتبط می کند.

ترامپ در اولین واکنش به اعتراضات مردمی در کشورش در پیامی توئیتری نوشت: «معترضان حرفه ای، به تحریک رسانه ها، در حال اعتراض کردن هستند! آنها خیلی بی انصاف هستند.» با این حال او بعدا از سخنانش کوتاه آمد و گفت که او "عاشق شور و شوق برای کشور بزرگ آمریکاست" که توسط "گروه کوچکی از معترضان" به نمایش درآمده است.

با این حال او یک بار دیگر در مصاحبه با سی .بی .اس به معترضان با لفظ "حرفه ای ها" اشاره کرد و گفت: "اوه فکر می کنم برخی از آنها حرفه ای باشند... آره." 

کلید واژه ها: ترامپ


نظر شما :