سفر چندساعته بوگدانف به تهران

۱۴ آذر ۱۳۹۵ | ۲۳:۱۵ کد : ۱۹۶۵۱۸۵ سرخط اخبار

سفیر روسیه در تهران از سفر چند ساعته نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه به تهران خبر داد و گفت: بوگدانف فردا در دیدار با معاون وزیر خارجه ایران آخرین تحولات سوریه و خاورمیانه را مورد بررسی قرار می دهد.

لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران در گفت وگو با فارس از سفر چند ساعته میخائیل بوگدانف نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه به تهران و بنا به دعوت حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: بوگدانف پیش از ظهر فردا (دوشنبه) برای رایزنی با معاون وزیر خارجه ایران در خصوص آخرین تحولات سوریه و اوضاع خاورمیانه وارد تهران می شود.

به گزارش فارس، بوگدانف و جابری انصاری در پنجم و شانزدهم مهر ماه سال جاری در گفت وگوی تلفنی به رایزنی در خصوص اوضاع سوریه و حلب پرداختند. دو طرف در گفت وگوی شانزدهم مهر ماه راهکارهای از سرگیری تلاش های هماهنگ بین المللی برای حمایت از آغاز مجدد گفت وگوهای سوری - سوری را مورد بررسی قرار دادند.

جابری انصاری 24 شهریور ماه در سفری به مسکو با بوگدانف اوضاع سوریه را مورد گفت وگو قرار داد و دو طرف بر ضرورت کمک رسانی به غیرنظامیان در مناطق مختلف سوریه از جمله حلب، فوعه و کفریا و... تاکید کردند.

بوگدانف نیز 24 مرداد ماه در سفری به تهران با جابری انصاری دیدار و گفت وگو کرد.

کلید واژه ها: بوگدانف خاورمیانه


نظر شما :