امتناع ترامپ از حضور در نشست‌های خبری ادامه دارد

۲۳ آذر ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۴ کد : ۱۹۶۵۴۲۵ سرخط اخبار

رییس جمهوری منتخب آمریکا از حضور در نخستین نشست خبری که از زمان انتخابات برنامه ریزی کرده بود، امتناع کرد چون ترجیح می دهد تا تنها از طریق توییتر با مردم سخن بگوید و ارتباط داشته باشد و در مصاحبه هایی که رودرو و با حضور خودش و یک پرسشگر باشد، شرکت می کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رییس جمهوری منتخب آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که برنامه اش برای روز پنجشنبه درباره آینده امپراتوری تجاری اش باید بار دیگر برنامه ریزی شود.

شان اسپایسر، سخنگوی ترامپ در ایمیلی اعلام کرد که این بیانیه از سوی ترامپ برای اطمینان حاصل کردن از تیم امنیتی وی است.

ترامپ در توییت خود نوشت: من در آینده ای نزدیک کنفرانس خبری برگزار می کنم و درباره تجارت، اعضای کابینه و سایر مسائل مهم و مورد علاقه به گفت و گو می پردازم.

ترامپ یک حساب بسیار فعال در توییتر دارد و مصاحبه های تلویزیونی زیادی هم دارد که شامل حضور در مصاحبه روز یکشنبه شبکه خبری فاکس نیوز می شود.

برای چندین دهه است که روسای جمهوری منتخب آمریکا چند روز پس از انتخابات در نشست های خبری شرکت می کنند اما این بار ترامپ این سنت را شکسته و از زمان برگزاری انتخابات در نشست خبری شرکت نکرده است.

ماه گذشته میلادی، ترامپ برج خودش در نیویورک را ترک کرد تا برای صرف شام بیرون برود اما به خبرنگاران که در لابی برج بودند، چیزی نگفت. خبرنگاران همچنین در همان هواپیمایی که ترامپ در آن سوار است، سوار نمی شوند. همیشه خبرنگاران با روسای جمهوری آمریکا در همان هواپیمایی سوار شده اند که رییس جمهوری در آن بوده است.

کلید واژه ها: ترامپ


نظر شما :