تهدید ترامپ به ناک‌اوت کردن یک جمهوری‌خواه!

۲۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۸ کد : ۱۹۷۰۰۸۲ سرخط اخبار

دو منبع آگاه اعلام کردند، دونالد ترامپ تهدید کرده است که ده ها میلیون دلار از پول خودش را صرف مقابله با جمهوری خواهی کند که از او انتقاد کرده است!

به گزارش ایسنا، منابع مطلع به پولتیکو گفتند دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا علنا درباره صرف ۱۰ میلیون دلار از جیب خودش برای شکست جف فلیک، سناتوری از ایالت آریزونا در انتخابات میان دوره ای ۲۰۱۸ صحبت کرده است.

این سناتور از جمله منتقدان ترامپ در دوره کمپین ریاست جمهوری بوده و پس از افشای ویدیویی درباره حرف های جنسی ترامپ علیه زنان این انتقادات بالا گرفت. این سناتور همچنین از اقدامات ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا انتقاد کرده و در مسائلی از جمله مهاجرت و تجارت بین المللی با او اختلاف نظر دارد. او همچنین از منتقدان اصلی طرح جمهوری خواهان برای لغو و جایگزینی اوباماکر بوده است.

با این اوصاف جای تعجب نیست که ترامپ کرسی این سناتور را تهدید کرده باشد. ترامپ ژوئیه گذشته در نشستی با سناتورهای جمهوری خواه ظاهرا به جف فلیک گفته بود: "خیلی از من انتقاد می کنید." زمانی که این سناتور از حرف هایش کوتاه نیامد، واشنگتن پست گزارش داد که ترامپ تهدید کرده است که علنا از او انتقاد می کند و پیش بینی می کند که او کرسی خودش را از دست بدهد.

چندین ماه بعد ترامپ در یک گردهمایی انتخاباتی در آریزونا تهدید کرد که ۱۰ میلیون دلار علیه او هزینه کند.

انتخاب مجدد فلیک برای او چندان مشخص نیست چرا که او سال ۲۰۱۲ هم با اختلاف اندکی این کرسی را به دست گرفت و اکنون با چالشی از سوی کیلی وارد، سناتور سابق این ایالت که از حامیان ترامپ است، مواجه است.


نظر شما :