نعیم قاسم: اسرائیل جسارت هیچ حماقتی را ندارد

۲۳ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۲ کد : ۱۹۷۰۱۲۰ سرخط اخبار

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: شعارهای اسرائیل برای ما مهم نیست چراکه این شعارها با هدف بالا بردن روحیه اسرائیلی ها است.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: در سال ۲۰۰۶ ما پیروزی بزرگی را رقم زدیم که پایه و اساس قدرت بازدارندگی را ایجاد کرد که به اسرائیل ظرف ۱۱ سال اجازه انجام هیچ حماقتی را نداد و ما از این سال ها جهت دست یابی به تجهیزات و نیروهای بیشتر برای خود بهره بردیم. اگر ما در وضعیت ضعف بودیم، یقیناً اسرائیل مدت ها بود که دست به جنگ می زد و این قدرت حزب الله است که باعث تاخیر در جنگ می شود و ما در حال حاضر در موضعی بسیار پیشرو هستیم.

وی تصریح کرد: ما در مقاومت روش کاری خود را داریم و کار خود را در مرزها و در داخل بر اساس امور لازم انجام می دهیم و مساله متمایز کننده این است که حزب الله هدفش اقدامات نمایشی نیست و به ظاهر اهمیت نمی دهد بلکه برای دستاوردها و مجهز شدن اهمیت قائل است.

نعیم قاسم خاطرنشان کرد: حزب الله به آشتی ها و آتش بس در مناطق مختلف سوریه ترغیب کرد.

از سوی دیگر، معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: مشکل میان قطر و عربستان درگیری بر سر نفوذ و سیطره است و دو طرف از گروه های تندرو در سوریه حمایت مالی می کنند. بر کسی پوشیده نیست که حزب الله با قطر برای حل بحران کفریا، فوعه، زبدانی و مضایا در تماس بود و گام بسیار مهمی را برای راحتی بخشیدن به ساکنان این مناطق برداشت. همچنین تماس هایی در خصوص مسائل انسانی و آزادی برخی از بازداشت شدگان قطری در عراق صورت گرفت و این بخشی از تلاش های خیرخواهانه حزب الله است. عربستان قطر را وادار ساخت تا روابط اقتصادی با ایران را تقویت کند.


نظر شما :