نامه روانشناسان مطرح آمریکایی برای عزل ترامپ

۲۵ تیر ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۶ کد : ۱۹۷۰۱۹۷ سرخط اخبار

چندین تن از روانشناسان برتر دانشگاه های مهم آمریکا در نامه ای سرگشاده به کنگره خواستار عزل "قانونی" رئیس جمهوری آمریکا شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پنج پروفسور سرشناس آمریکایی در نامه ای به کنگره تاکید کردند براساس آنچه آنها "انزوای ذهنی" ترامپ می دانند، رئیس جمهوری کنونی آمریکا برای حکومتداری "مناسب" نیست.

نامه آنها که به شدت بی پرده است، در هافینگتون پست به چاپ رسید.

در این نامه آمده است: قدرت ریاست جمهوری ناکامی های آقای ترامپ را با اثرات مخربی برجسته می کند. "انزوای روانشناختی" رئیس جمهوری آمریکا از جمله درک بسیار ضعیف وی با واقعیت، منجر به انزوای خطرناک ایالات متحده آمریکا از مابقی جهان شده است. قانون اساسی ما بندهایی درباره عزل هر رئیس جمهوری که قادر نیست وظایفش را در این سمت انجام دهد، دارد.

این روانشناسان تاکید کردند: به خاطر کشورمان و جهان به نمایندگان منتخبمان تاکید می کنیم تا شجاعت به خرج دهند و گام های قانونی که می شود برای پایان ریاست جمهوری ترامپ انجام داد، بردارند.  

براساس گزارش واشنگتن تایمز، این نامه به امضای جودیت ل. هرمان از هاروارد، رابرت جی لیفتون از دانشگاه کلمبیا، بندی اکس. لی از دانشگاه ییل و دی ماسبچر و نانت گارتل از دانشگاه کالیفرنیا رسیده است.


نظر شما :