رئیس جمهوری سوریه حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد

۰۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۹ کد : ۱۹۷۹۱۰۹ سرخط اخبار

به گزارش روز شنبه ایرنا از سفارت سوریه در تهران، رییس جمهوری این کشور در پیام خود خطاب به رییس جمهوری اسلامی ایران، آورده است: در کمال تاسف خبر حمله تروریستی به رژه نظامی نیروهای مسلح در شهر اهواز واقع در جنوب ایران را دریافت نمودم. اینجانب ضمن تقدیم مراتب تسلیت قلبی خود بنام شخص خود و بنام مردم جمهوری عربی سوریه به جنابعالی و مردم دوست ایران درخصوص سقوط قربانیان بی گناه، با عبارت های شدید این حمله جنایتکارانه و بزدلانه تروریستی را محکوم می نمایم.
در پیام بشار اسد آمده است: جمهوری اسلامی ایران علیه تروریسم در سوریه ایستادگی کرد و همچنین تروریسم را در سطح جهانی محکوم نمود و همواره در برابر تروریسم جنایتکارانه تکفیری، صادقانه مواضع اصولی و قاطع داشته است.
رییس جمهوری سوریه درپیام خود تاکید کرده است: بدین مناسبت اجازه فرمایید برای جنابعالی و مردم دوست ایران، باری دیگر تاکید نمایم که ما با تمام امکانات و نیرو در برابر این اعمال تروریستی در کنار شما حضور داریم. همچنین امیدواریم حامیان، تامین کنندگان مالی و مشوقین تروریسم بدانند که این خطر تمامی خانواده انسانی در هر جا و مکان را تهدید می کند و ما آنان را دعوت می کنیم در موضع گیری خود درخصوص حمایت از تروریسم در مناطق مختلف جهان تجدیدنظر کنند.
خواهشمندم باری دیگر مراتب تسلیت و تعزیت قلبی اینجانب را بپذیرید، اطمینان کامل دارم که ملت ایران این مصیبت و محنت را پشت سر خواهد گذارد و همچنین حمایت قلبی خود را از شما در نبرد مشترکمان علیه آفت تروریسم و حامیان آن، ابراز می دارم.

کلید واژه ها: حمله تروریستی اهواز


نظر شما :