ادعای یک مقام آمریکایی درباره وضعیت «آماده‌باش بالا»ی نیروی موشکی ایران

۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۶ کد : ۱۹۸۸۶۶۲ سرخط اخبار

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد این کشور مدعی شده قوای موشکی ایران در وضعیت آماده‌باش بالا قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، این مقام آمریکایی با اشاره به اینکه آمریکا تشخیص داده که موشک‌های ایران در وضعیت آماده‌باش قرار گرفته‌اند به رویترز، گفت: هنوز مشخص نیست که آیا افزایش سطح آماده‌باش این موشک‌ها ماهیت دفاعی دارند یا تهاجمی.

این مقام آمریکایی که نام خود را فاش نکرده، جزئیات بیشتری در اختیار این خبرگزاری قرار نداد و نگفت این موشک‌های ایران اهداف خاصی را نشانه رفته‌اند یا خیر.

این در حالی است که آمریکا در پی به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همراهانش در عراق همچنان بیم پاسخ تلافی‌جویانه دارد.

مقام مذکور خاطرنشان کرد: آنها (موشک‌های ایران) آشکارا در سطح آماده‌باش افزایش یافته قرار گرفته‌اند. هنوز نمی‌توان در مقطع فعلی تعیین کرد که آیا افزایش وضعیت آماده‌باش آنها به هدف آمادگی دفاعی یا آمادگی تهاجمی بهتر است.

او گفت: ما از نزدیک وضعیت را تحت‌نظر قرار می‌دهیم.

کلید واژه ها: موشک های ایران


( ۸ )

نظر شما :

ایران ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۳
صهیونیست جهانی (صاحبان و گردانندگان امریکا و غرب)اگر لازم بدانند و به این نتیجه برسن برای رسیدن به هدفشون لازمه که خون تک به تک ملت ایران یا هر ملتی رو بریزن شک نکنید همان طور که تاریخ نشان داده مثل جنگ جهانی دوم و نابود کردن المان ،ژاپن و دیگر جنایات آشکار و غیر آشکار یهودیت صهیونیست در طول تاریخ سه هزار ساله شک نکنید که درنگ نمی کنند . به خداوند سوگند همان محمدی که گفت خون انسان بی گناه رو نریزید اینم گفت در مقابل دشمنی که جز خون حالیش نیست شمشیر تیز کنین .بمب اتم فقط برای زدن هیروشیما و ناکازکی نیست برای زدن فرودگاه ها و پایگاه های موشکی چند ده کیلومتری امریکام هست که با سلاح متعارف شاید وقت و امکانش نباشه قبل از ضربه خوردن ضربه زد .حتما باید جنگنده های امریکا در آسمان ایران ملق بازی کنن تا مسئولین به خودشون بیان . بزرگترین انتقام سردار سلیمانی میتواند اعلام ازمایش اتمی از سوی ایران باشد حتی برای جلو انداختن کار با کمک دوستانی مثل کره شمالی