حکیم: انقلاب اسلامی نقطه عطف بزرگی در تاریخ معاصر بود

۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۴ کد : ۱۹۸۹۴۵۸ سرخط اخبار

سید عمار حکیم با بیان این که انقلاب اسلامی نقطه عطف بزرگی در تاریخ معاصر بود، اظهار کرد: ایران همواره به ملت خود وابسته بوده و هیچ‌گاه وابسته به نیروهای خارجی نبوده است.

به گزارش ایسنا، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تاکید می‌کنیم که این انقلاب نقطه عطف بزرگی در تاریخ معاصر بود. از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب آن بود که اسلام را محور و روش خود قرار داد و مرجعیت دینی همواره رهبری آن را بر عهده داشت و دارد، همانطور که امام خمینی قدس سره رهبر و بنیانگذار آن بود.

وی در ادامه این پیام افزوده است: از دیگر ویژگی‌های این انقلاب محبوبیت فراوان، مسالمت‌آمیز بودن و ملی بودن آن بود و در همه جزئیات خود به ملت ایران وابسته ماند و هیچ کمکی از نیروهای خارجی نگرفت و توانست میان همه طیف‌های ملت ایران اتحاد و انسجام برقرار کند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به نقش ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرده است: این انقلاب برنامه‌ای کامل برای اداره حکومت و رهبری امت داشت و متولی دفاع از مسائل بزرگ اسلامی و در راس آنها مسئله فلسطین شد.

حکیم در پایان این پیام آورده است: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را به ملت مسلمان ایران و رهبری داهیانه آن، امام خامنه‌ای دام ظله تبریک می‌گوییم و پیشرفت، ثبات و شکوفایی بیشتر جمهوری اسلامی و ملت مسلمان آن را آرزو می‌کنیم.

کلید واژه ها: سید عمار حکیم


( ۲ )

نظر شما :