قائم مقام معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری: پیروزی انقلاب اسلامی امید را در دل فلسطینی‌ها شعله‌ور ساخت

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۴ کد : ۱۹۹۱۵۲۸ سرخط اخبار

قائم مقام معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری،گفت : امروز آرمان فلسطین و تلاش برای آزادی این سرزمین، به زبان و ادبیات مشترک ملت‌های اسلامی تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، سید مهدی مصطفوی عصر روز  دوشنبه در نشست کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت زنده از فضای مجازی پخش شد، با بیان این که برخی دولت‌ها خود را مدافع انسان و انسانیت می‌‌دانند، اظهار داشت: آنها با اعتقاد به اومانیسم هر بلایی که می‌‌خواهند سر امت‌های مختلف می‌‌آورند.

قائم مقام معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در ادامه عنوان کرد: آنها حاضرند به خاطر تأمین منافع خود دست به هر جرم و جنایتی بزنند که نمونه بارز آن حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

وی با بیان این که فلسطین و قدس محور ارتباطات فرهنگی جهان اسلام است، تصریح کرد: ضرورت دارد که مسلمان‌ها با اتکای قدرت الهی و استفاده از ظرفیت‌های بالای خود به فلسطینی‌ها کمک کنند.

 به گزارش پایگاه خبری پیام اربعین، قائم مقام معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری ، با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی امید را در دل فلسطینی‌ها شعله‌ور ساخت، یادآور شد:  انقلاب اسلامی  موجب تقویت فرهنگ مقاومت در  بین  مسلمانان در نقاط مختلف جهان شد.

مصطفوی تاکید کرد: امروز آرمان فلسطین و تلاش برای آزادی این سرزمین  به زبان و ادبیات مشترک ملت‌های اسلامی تبدیل شده است.

انتهای پیام


( ۲ )

نظر شما :