کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات ساخت ترکیه در ادلب

۰۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۵ کد : ۱۹۹۱۷۹۴ سرخط اخبار

ارتش سوریه مقادیر زیادی از انواع سلاح و مهمات و هواپیماهای بدون سرنشین ساخت ترکیه را در حومه جنوبی ادلب کشف و ضبط کرد.

کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات ساخت ترکیه در ادلببه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الاخباریه سوریه، مقادیر زیادی سلاح و مهمات و پهپاد ساخت ترکیه در حومه ادلب کشف و ضبط شد.

یگانهای ارتش سوریه مقادیر زیادی از انواع سلاح و مهمات و هواپیماهای بدون سرنشین ساخت ترکیه را از تروریستهای باقیمانده در حومه جنوبی ادلب کشف و ضبط کردند.
حسام الشب خبرنگار شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در گزارشی گفت: نیروهای ارتش سوریه در عملیات پاکسازی حومه جنوبی و جنوب شرقی ادلب مقادیر زیادی سلاح و مهمات مورد استفاده گروههای تروریستی را کشف کردند.
تصاویر دریافتی حاکی از سکوهای پرتاب موشک و همچنین تجهیزاتی شامل سلاحها و تیربارهای سنگین است که بر روی خودروها نصب می شوند .
الاخباریه تعدادی از خمپاره اندازهای مورد استفاده تروریستها را نیز به تصویر کشید . همچنین دهها خمپاره انداز و گلوله های خمپاره نیز کشف شده است که با اندازه های مختلف بزرگ و کوچک در این تصاویر می بینید .
یکی از فرماندهان ارتش سوریه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران گفت:‌ «پس از اینکه نیروهای قهرمان ارتش سوریه حومه جنوبی ادلب را آزاد کردند با اجرای عملیات تعقیب تروریستها و پاکسازی مناطق، مقادیر زیادی از انواع سلاح و مهمات کشف و ضبط شد. همچنین راکت ها و موشکها و سکوهای پرتاب آن نیز کشف شد .
خبرنگار شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه افزود: نیروهای ارتش سوریه تلاشهای زیادی انجام دادند که البته تنها برای آزادسازی مناطق و بازگرداندن امنیت به آن نیست بلکه از طریق پاکسازی این مناطق از مواد منفجره و تروریستهای باقیمانده از جان شهروندان نیز محافظت می شود و درنتیجه تلاش می شود شهروندان سوری آواره که ساکن این مناطق بودند بار دیگر به منازل خود بازگردند.

کلید واژه ها: ترکیه استان ادلب


( ۱ )

نظر شما :