براساس نتایج نظرسنجی جدید؛ بایدن ۷۱ درصد شانس پیروزی مقابل ترامپ را دارد

۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۶ کد : ۱۹۹۴۳۳۸ سرخط اخبار

نتایج نظرسنجی جدید نشان می‌دهد، در رقابت ورود به کاخ سفید جو بایدن ۷۱ درصد شانس شکست دونالد ترامپ را دارد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، آمار نشان می‌دهد دونالد ترامپ تنها ۲۹ درصد شانس پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر را دارد.

در بیانیه مرکز نظرسنجی فایوترتی‌ایت (FiveThirtyEight) آمده است: در حالی که واضح است بایدن اکنون از ترامپ جلوتر است، هم در سراسر کشور و هم در ایالت‌های چرخشی، این نظرسنجی نشان می‌دهد که ترامپ فرصت چشمگیری برای پیروزی در انتخابات دارد زیرا هنوز فرصت بسیاری برای تنگاتنگ شدن این رقابت زمان باقی مانده است. اما صبر کنید! آیا شما باید به این نظرسنجی‌ها اعتماد کنید؟

در ادامه این بیانیه آمده است: هیلاری کلینتون سال ۲۰۱۶ در نظرسنجی‌ها پیشتاز بود؟ بله اما کلینتون پیشتازی اندکی در بیشتر نظرسنجی‌ها داشت و پیروزی ترامپ درون خطای عادی نظرسنجی بود. پیشتازی بایدن مقابل ترامپ از اوج کلینتون بالاتر است. بایدن همچنین از مجموع حمایت بیشتری نسبت به کلینتون برخوردار است.

نظرسنجی همین موسسه در زمان انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا حاکی از آن بود که کلینتون ۷۱.۴ درصد شانس پیروزی دارد و ترامپ تنها ۲۸.۶ درصد امکان برد دارد؛ این پیش‌بینی بسیار شبیه یافته‌های جدید این موسسه درباره بایدن و ترامپ است.

انتهای پیام

 
 
 


نظر شما :