لبنان درگیر فتنه‌ای خارجی با حمایت عناصر خودفروخته داخلی شده است

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۸ کد : ۱۹۹۴۴۲۲ سرخط اخبار

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در نامه‌ای خطاب به سیدحسن نصرالله نوشت: هر چند هنوز برای ارائه نظر قطعی نباید تعجیل داشت اما از مدیریت صحنه پس از این حادثه دلخراش می توان فهمید که لبنان درگیر فتنه ای خارجی با حمایت عناصر خودفروخته داخلی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در نامه‌ای خطاب به سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نوشت: لبنان درگیر فتنه ای خارجی با حمایت عناصر خودفروخته داخلی شده است.

متن نامه دبیرکل جامعه اسلامی مدیران بدین شرح است: 

برادر عزیز جناب آقای سیدحسن نصرالله

دبیرکل محترم حزب الله لبنان

باسلام و تحیت؛

حادثه اخیر بندر بیروت و حواشی پس از آن به مانند حوادث بزرگ تاریخ درس های آموزنده ای برای انسان های حق طلب به همراه داشت. جهانیان در سال های گذشته به خوبی دریافتند که گفتمانی با محوریت منافع ملی لبنان در این کشور در حال شکل گیری است و با وجود تمام فتنه افکنی ها، این جبهه مردمی در حال گذار از مشکلات به سوی آرمان بلند لبنان آزاد و مستقل است.

لبنان در طی یکسال گذشته شاهد تحولات گوناگونی بود که در نهایت به تغییرات مثبت و راهبردی منجر شد. تشکیل دولت جدید و بهبود فضای سیاسی و اقتصادی این نوید را می داد که مردم عروس خاورمیانه با دولتی برخاسته از اراده خودشان پیشرفت و آرامش را احساس کنند. نه تنها این روند مورد علاقه دول غربی و رژیم صهیونیستی نبود، بلکه آنان به این نتیجه رسیده اند تا با ارتکاب به جنایتی آشکار روند تحولات را تغییر دهند. اقدامی که در دیگر کشورهای جبهه مقاومت در گذشته شاهد بوده ایم. 

هر چند هنوز برای ارائه نظر قطعی نباید تعجیل داشت اما از مدیریت صحنه پس از این حادثه دلخراش می توان فهمید که لبنان درگیر فتنه ای خارجی با حمایت عناصر خودفروخته داخلی شده است. این مردم و مسئولین لبنانی هستند که می بایست با بصیرت خود اجازه ندهند، کشورهای بیگانه از این حادثه ناگوار سوءاستفاده کنند. 

لبنان عزیز تا به اکنون یکی از ارکان جبهه مقاومت بوده و موفقیت های شگفتی نیز درین رابطه بدست آورده است. آزادسازی خاک لبنان از چنگال صهیونیست ها از جمله وقایع مهمی است که مردم لبنان آن را هدیه ای از سوی جنابعالی می دانند. حزب الله لبنان به مدد الهی و درایت رهبرانش از بدو تاسیس توانسته است روز به روز بر خیل دوستدارانش بیفزاید. مطمئنا این بار نیز علی غم تلاش های گسترده دشمنان، پس از کنار رفتن غبارها با شتاب بیشتر شاهد افزایش تاثیر گذاری این درخت تنومند خواهیم بود.

همانطور که مستحضرید تمام فتنه های منطقه، ریشه در این موضوع دارد که رژیم صهیونیستی امکان خارج شدن از ورطه سقوط را پیدا کند. ورطه ای که به واسطه جبهه مقاومت برای این رژیم منحوس ایجاد شده و روز به روز آن را بیشتر احاطه می کند. با شکست داعش در منطقه ماشین جنگی رژیم صهیونیستی ضربه سختی خورده اما همچنان در حال فسادانگیزی در منطقه است.

در همین راستا جامعه اسلامی مدیران ایران ضمن عرض تسلیت به مناسبت کشته شدن جمع کثیری از شهروندان لبنانی و خسارات فراوان وارد آمده در این انفجار مشکوک، از مواضع عالمانه و مدبرانه جنابعالی در حادثه اخیر تشکر کرده و امیدوار است با حمایت مردم و مسئولین لبنانی هر چه زودتر کابینه ای که دغدغه لبنان مستقل و آزاد را داشته باشد، شکل گرفته و مسببان این حادثه تلخ به سزای اعمال خود برسند.


نظر شما :