شرکت کنندگان در مراسم تحلیف بایدن جلیقه ضد گلوله به تن داشتند

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۴ کد : ۱۹۹۹۲۸۳ سرخط اخبار

شرکت کنندگان در مراسم تحلیف بایدن جلیقه ضد گلوله به تن داشتند
شرکت کنندگان در مراسم تحلیف بایدن جلیقه ضد گلوله به تن داشتند
براساس گزارش ها با وجود حضور گسترده پلیس و ۲۵ هزار نیروی گارد ملی که به محاصره کنگره برای میزبانی مهمانان دعوت شده به مراسم تحلیف بایدن کمک می کردند، برخی دموکرات‌ها باز هم احساس راحتی نکرده و برای اطمینان بیشتر جلیقه ضد گلوله پوشیده بودند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری راشاتودی، "آن کاستر"، نماینده نیوهمپشایر و چندین تن دیگر از دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا که ظاهرا از حمله شش ژانویه به کنگره نگران بودند، در جریان مراسم تحلیف جلیقه‌های ضد گلوله پوشیده بودند. شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز و دیگر رسانه‌ها همچنین درباره تدابیر حفاظتی بیشتر که برخی دموکرات‌ها استفاده کرده بودند بدون اشاره به نام افراد گزارش دادند.

تدابیر امنیتی مراسم تحلیف جو بایدن بی‌سابقه بود به طوری که حصارهای حفاظتی غیرقابل نفوذ پیرامون محوطه کنگره کشیده شده بودند، ایست‌های پلیس تعبیه شده و رویدادهای عمومی از جمله رژه تحلیف سنتی به خاطر پاندمی کووید ۱۹ لغو شده بود.

حضور ۲۵ هزار نیروی گارد امنیتی در واشنگتن بیانگر بزرگ ترین حضور نیرو در این شهر از مه ۱۸۶۵ میلادی است.

ترس از طرفداران ترامپ تنها به دموکرات‌ها محدود نمی‌شد. خبرنگار روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که "پیتر میجر"، نماینده جمهوری‌خواه از ایالت میشیگان، یکی از جمهوری‌خواهانی که به استیضاح ترامپ به اتهام تحریک حمله به کنگره رای داده بود نیز تصمیم گرفته تا به خاطر در خطر بودن جانش جلیقه ضد گلوله تهیه کند.  

انتهای پیام


( ۱ )

نظر شما :