انستیتو هادسون عرصه جدید فعالیت‌های سیاسی پامپئو

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۷ کد : ۱۹۹۹۴۵۸ سرخط اخبار

پایگاه آکسیوس گزارش داد، مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا قصد دارد همچنان در واشنگتن دی.سی بماند و به انستیتوی هادسون بپیوندد؛ اتفاقی که به او زمینه ای برای فعال ماندن در بحثهای سیاسی و به صورت بالقوه نامزدی برای ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ را می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه آکسیوس، مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا با پیوستن به این اندیشکده محافظه کار خودش را به بحثها و اهداکنندگان مالی که برای حزب جمهوریخواه مهم هستند نزدیک نگه می‌دارد.

پامپئو در بیانیه‌ای که به دست آکسیوس رسیده، گفت: من از پیوستن به انستیتوی هادسون خرسند بوده و مشتاق به مشارکت در ماموریت حمایت از رهبری آمریکا و تعامل جهانی هستم.

انستیتو هادسون مطرح کننده بسیاری از طرحهای پیشنهادی سیاسی که در حزب جمهوریخواه با استقبال مواجه شدند بوده در حالی که به خودش به عنوان خدمت به عنوان مجمعی برای تبادل دیدگاه‌های دموکراتها و جمهوریخواهان در طول دولت ترامپ افتخار کرده است.

این انستیتو همچنین به محلی برای پذیرش برخی متفکران محافظه کار حوزه امنیت ملی شامل تیم موریسون، یک مقام شورای امنیت ملی، و جان لرنر، یک استراتژیست جمهوریخواه به نیکی هیلی و مایک پنس مشاوره میداده، تبدیل شده است.

کن وینستاین، رئیس و مدیر اجرایی سابق انستیتوی هادسون  توسط دونالد ترامپ به عنوان نامزد سفیری در ژاپن معرفی شد اما نتوانست رای کامل را در سنا کسب کند. هم اکنون رهبری انستیتوی هادسون به عهده جان والترز بوده و وینستاین از اعضای برجسته آن است.


( ۲ )

نظر شما :