معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، روز ارتش را تبریک گفت

۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۸ کد : ۲۰۰۱۷۸۴ سرخط اخبار

سردار سرتیپ پاسدار خلبان علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، طی پیامی روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
 شما باید برای اسلام یک ارتش قوی و یک ارتش مستقل باشید.
                                                       حضرت امام خمینی(ره)
 ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش آبرومند و پر افتخار و کم توقع است.
                                              حضرت امام خامنه‍ ای (مدظله العالی)
راست قامت ارتشی، ای دریا دل و ای دلاور مرد ارتشی، بهار، ارزانی دستان توانایت باد که یادآور بهار پیروزی انقلاب اسلامی است؛ آن روز که از لوله تفنگت گل می‍روید و دیو از وحشت گام‌های استوارت لاله زار وطن را به سوی قبرستان نابودی ترک کرد، تو بهار را آب و جارو کردی تا مقدم فرشته آزادی حضرت امام خمینی(ره) تازتر گردد، چشمان نیازمند و لب‍های دعاگو در شب‍های آتش و خون به ثناگوی تو و حماسه سازیت سرگرم بود.
                                                                                 "امت بلند و روزت گرامی باد"

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
 فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
 سلام علیکم

افتخار دارم، فرارسیدن ۲۹ فروردین‌ماه روز سپاس و ستایش از ارتش بیدار جمهوری اسلامی و روز نیروی زمینی قهرمان که در همه حال برای حراست از سرزمین و ملت شریف ایران آماده و هوشیار می‍باشند را خدمت شما همرزم گرامی و آحاد فرماندهان و مدیران و کارکنان غیور و فداکار ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران تبریک و شادباش عرض نمایم.
امیدوارم با همت والا و ایثارگری‌های ارزنده ارتش و نیروی زمینی آجا که برای مبارزه و نابودی ویروس کرونا همچون گذشته در صحنه و پیش‍قدم بوده تا شاهد نابودی و ریشه کن شدن این بیماری از سرزمین میهن اسلامی مان باشیم.

توفیقات بیش از پیش جناب‍عالی را در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‍ای (مدظله العالی) از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

 معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح
سرتیپ پاسدار خلبان علی عبداللهی»


انتهای پیام


نظر شما :