متلاشی‌شدن یک باند تروریستی در الانبار و انهدام «لانه تروریست‌ها» در صلاح‌الدین

۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۲ کد : ۲۰۰۷۶۰۳ سرخط اخبار

نیروهای عراقی یک باند تروریستی را که قصد انجام حملات تروریستی در الانبار واقع در غرب کشور داشتند، متلاشی کرده و «لانه تروریست‌ها» را در استان صلاح الدین منهدم کردند.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع‌رسانی ارتش عراق اعلام کرد که نیروهای اطلاعات نظامی با انجام «عملیات پیشگیرانه منحصر به فرد» و بر اساس اطلاعات دقیق ارائه شده توسط بخش اطلاعات نظامی وابسته به وزارت دفاع، یک باند تروریستی را در شهرستان فلوجه سرنگون کردند.

در بیانیه مرکز اطلاع رسانی نظامی ارتش عراق آمده که نیروهای اطلاعات نظامی موفق به دستگیری دو تروریست در منطقه الجولان شدند، این در حالی است که تروریست سوم باند در منطقه الصقلاویه در فلوجه بازداشت شدند.

مرکز اطلاع رسانی نظامی ارتش عراق همچنین در یک بیانیه جداگانه اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش با هواپیماهای F-16، لانه تروریست‌ها را در شمال غرب منطقه مطیبیجه در استان صلاح الدین هدف قرار داد.

ارتش عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی خود در برابر داعش را اعلام کرد؛ اما هسته‌های پنهان این گروه تروریستی همچنان به صورت پراکنده در برخی مناطق استان‌های «دیالی، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» حضور دارند.

انتهای پیام


نظر شما :