بزرگنما‌یی‌های غير طبيعى غرب عليه فعاليت هسته‌اى ايران

۰۹ آذر ۱۳۸۷ | ۱۷:۲۴ کد : ۳۳۰۸ باشگاه خوانندگان
نگاه اکبر يکى از خوانندگان ديپلماسى ايرانى به اتهام‌هاى غرب به فعاليت‌هاى هسته اى ايران.
بزرگنما‌یی‌های غير طبيعى غرب عليه فعاليت هسته‌اى ايران

اگرانديسمان غیر طبیعی وبیمار گونه فعاليت های هسته ای غیر نظامی ايران ويا نسبت دادن فعاليت های هسته ای نظامی به سوریه همگی از یک سیاست کلی تبعیت می نماید و آن پوشش دادن به فعالیت های هسته ای و نظامی و قدرت نظامی هسته ای خود میباشد. اينکه دانش هسته ای بسيار فراگير تر از استفاده نظامی می باشد شکی نيست واينکه در تمام دانش های کاربردی جديد از پزشکی تا کشاورزی از بسته بندی تا علامت گذاری از دانش راديو ايزوتوپ ها استفادی مى گردد بازهم شکی نيست. اين راديو ايزوتوپ ها هم در راکتورها توليد مى گردند. کشورهای صاحب قدرت هسته ای و آنان که گلوی خود را غیر عادلانه از فعاليت های هسته ای منطقی وغیر نظامی ديگران پاره می کنند علاقمند به فراموشی سپردن و روپوش دادن به فعاليت های هسته ای گذشته وحال خود می باشند.

 

ما می دانيم که اولين استفاده از دانش هسته ای ساخت سلاحهای هسته ای بود که توسط امريکا صورت گرفت واز ان نيز با توجه به انکه نياز مبرمی هم به استفاده نبود استفاده گرديد. حتی گزينه های استفاده نمايشی و یا استفاده در مناطق غير مسکونی پيشنهادی نيز مورد تصويب واقع نگرديد واستفاده از آن در منطقه مسکونی صورت گرفت.

 

در واقع شهرهای ژاپن آزمايشگاه ونمايشگاهی شدند برای نشان دادن قدرت به رقبا وجهان. واين آزمايش غیر انسانی و وحشتناک عطش موفقیت انسان هائی جهنمی که بنام دانشمند هسته ای ناميده مى گرديدند وادعاهای آن چنانی انسانی نيز در همان زمان و بعد را از آن خود کردند را حتی سیراب نکرد . آنها به توسعه وساخت سلاح هائی بسيار مخرب تر که دليل ساخت وتوسعه آنها فقط وفقط به مغز انسان هائی بيمار که بايستی در آسايشگاه های روانی نگهداری میشدند می رسيد. سئوال من از این گونه افراد نظامی و یا به اصطلاح دانشمند اين است که سلاح ۱۰۰ مگاتنی و يا بیشتر و يا نوترونی وهزار کوفت ديگر به چه کار نظامی گری مى آيد؟

 

بعد از نمایش آقایان در اصطلاح ما سر قرقره باز شد. یکی یکی به این باشگاه بدون هیچگونه نیازی پیوستند. اين آقايان مدعی صلح وبهبود محیط زیست بيش از هزار سلاح هسته ای و ئیدوژنی در اتمسفر آزمايش کرده اند. آن قدر کلاهک آماده انفجار دارند که تعداد آنها حيرت آور است.

 

اسرائيل با ۵ ميليون جمعيت از سال ۶۰ تا کنون در اين فعاليت است وگفته می شود از ۴ سال بعد از آن یعنی ۶۴ دارای سلاح هستهای است. با احتمال قریب به یقین نیز ساخت سلاح اولین پروژه آنان بوده است. هند و پاکستان با آن همه گرسنه وخيابان خواب قبل از تهيه نان ومسکن وبهداشت برای مردم سلاح هسته ای مى سازند ومورد تاييد وهمکاری فرار می گيرد. اگر اسرائيل آزمايش نکرده است محل مناسب ندارد. 


نظر شما :