لندن به برادر اوباما به اتهام تجاوز حنسی ویزا نداد

۲۴ فروردین ۱۳۸۸ | ۰۲:۰۹ کد : ۴۳۳۳ آمریکا
لندن در ماه ژانویه به برادر باراک اوباما رئیس جمهوری ایالات متحد به دلیل بازداشت در سفر گذشته­اش به اتهام تجاوز جنسی ویزای ورود به بریتانیا نداد.
لندن به برادر اوباما به اتهام تجاوز حنسی ویزا نداد

روزنامه نیوز اف دورلد، چاپ بریتانیا اعلام کرد، لندن در ماه ژانویه به برادر باراک اوباما رئیس جمهوری ایالات متحد به دلیل بازداشت در سفر گذشته­اش به اتهام تجاوز جنسی ویزای ورود به بریتانیا نداد.

به گزارش شبکه خبری سی­ان­ان، مقام­های بریتانیایی در فرودگاه میدلاندس به سمسون اوباما اجازه ورود به خاک بریتانیا را ندادند. تاریخ ورود وی دقیقا با زمان تحلیف باراک اوباما رئیس جمهوری ایالات متحد هم­زمان شده بود.

سمسون در سفر قبلی خود در بیرکشایر در جنوب انگلیس به دلیل تعدی به یک دختر جوان بریتانیایی و آزار و اذیت وی بازداشت شد اما هیچ حکم رسمی علیه وی صادر نشد.

این روزنامه بریتانیایی اشاره می­کند، سمسون با استفاده از حق ترانزیت از مبدائی به واشنگتن، توانسته بود وارد بریتانیا شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه بریتانیا تاکید کرد، سمسون اوباما ویزای ورود به کشور دریافت نکرده و آن سندی که گفته می­شود از سوی سازمان مهاجرت به وی داده شده تا او بتواند به کشور بیاید صحت ندارد.

سمسون اوباما یکی از چهار برادر باراک اوباما از پدر کنیایی او است. کیزیا مادر سمسون که نزدیک به 67 سال سن دارد 6 سال در براکنیل در بریتانیا زندگی کرده بود.


نظر شما :