برلوسکنی سرانجام اعتراف کرد

۲۳ فروردین ۱۳۹۰ | ۱۹:۳۳ کد : ۱۱۸۱۳ سرخط اخبار
مهر- نخست وزیر ایتالیا در پی افزایش فشارها بر وی، سرانجام دیروز برای اولین بار اعتراف کرد که به دختر مراکشی معروف که متهم به ارتباط نامشروع با وی شده، 40 هزار پوند پول پرداخت کرده است. 

به گزارش روزنامه دیلی تلگراف، "سیلویو برلوسکنی" دیروز دوشنبه اعتراف کرد که مبلغ 40 هزار پوند به "کریمه المحروق" معروف به "روبی" پول پرداخت کرده اما این پول برای ارتباط نامشروع نبوده بلکه این دختر پول ذکر شده را برای خرید یک ماشین اصلاح لیزری نیاز داشته است.

نخست وزیر ایتالیا اعلام کرده که هدف وی از اهدای این پول کمک به کریمه برای اشتغال زایی و نجات وی از فقر بوده است.

برلوسکنی در اعترافات خود همچنین مدعی شده که در زمان پرداخت پول به کریمه گمان می کرده که وی نوه "حسنی مبارک" رئیس جمهور ساقط شده مصر است.

از سوی دیگر گزارش می رسد که پرونده فساد اخلاقی برلوسکنی بالغ بر 20 هزار صفحه شده و مسئولان رسیدگی کننده بر این پرونده در بازجویی از زنان متهم به ارتباط با نخست وزیر ایتالیا، عکس هایی زننده متعددی کشف کرده اند که روزنامه دیلی تلگراف تعدادی از آنها را منتشر کرده است. این عکس ها به حدی زننده هستند که حتی این روزنامه انگلیسی نیز مجبور به سیاه کردن بخشهایی از عکس ها شده است.

این اسناد در حالی منتشر شده که چندی پیش نیز یک سند هفت صفحه ای درباره ارتباط برلوسکنی با کریمه منتشر شده بود. این سند هفت صفحه ای از زندگی برلوسکنی نشان می دهد که وی دستکم 13 بار با دختر نوجوان مراکشی رابطه نامشروع داشته و برای این 13 بار مبالغ هنگفتی به وی پرداخت کرده است.

هر چند داشتن ارتباط نامشروع و پرداخت پول برای آن در ایتالیا جرم نیست اما برلوسکنی متهم است که پیش از رسیدن این دختر به سن قانونی اقدام به برقراری ارتباط با او کرده است.

کریمه در مصاحبه با نشریات ایتالیایی گفته است : به همراه 10 زن دیگر برای شرکت در میهمانی که به مناسبت روز ولنتاین ترتیب داده شده بود به خانه مجلل برلوسکنی در نزدیکی میلان رفتیم و شخص وی در این مراسم به من پول و جواهرات داد.

این دختر که اصالتی مغربی دارد در رسانه های ایتالیا با نام "کریمه کییک" معرفی شده در اظهارات خود گفته است: در مراسم میهمانی برلوسکنی به من گفت که قصد کمک کردن به مرا دارد و از همین رو یک پاکت پول به من داد.

بر اساس این سند هفت صفحه ای مکان انجام کارهای غیر اخلاقی برلوسکنی ویلای شخصی وی در نزدیکی میلان بوده و نخست وزیر ایتالیا در انجام این اعمال سه همدست داشته که آنها امور مربوط به ترتیب دادن میهمانیها و دعوت میهمانان را که همگی دختر بودند را بر عهده داشتند.

در این سند هفت صفحه ای آمده است : میهمانیهای برلوسکنی با صرف شام آغاز می شد و پس از آن میهمانان با پوششهایی نامناسب در مراسم رقص به همراه برلسوکنی شرکت می کردند و پس از آن پدرخوانده اقدام به انتخاب فرد مورد نظر خود می کرد.

این سند در حالی افشا می شود که برلوسکنی قرار است در ماه آوریل برای پاسخگویی به اتهامات خود در دادگاه میلان حاضر شود.

هر چند برلوسکنی داشتن ارتباط نامشروع با این دختر را رد می کند اما در همین رابطه نوار ضبط شده از مکالمات وی با کریمه نیز منتشر شده که در این مکالمات دختر مغربی به برلوسکنی می گوید اگر می خواهد ارتباط نامشروع آنها فاش نشود باید شش میلیون و 700 هزار دلار به عنوان حق السکوت پرداخت کند.

نظر شما :