ترفند منافقین برای تحقیر و کنترل عناصر این گروهک

۲۴ فروردین ۱۳۹۰ | ۱۶:۱۴ کد : ۱۱۸۴۳ سرخط اخبار

 یکی از رهبران جداشده از گروهک منافقین که تنها به دلیل اعتراض به طلاق‌های اجباری، 8 سال در اردوگاه اشرف زندانی شده است گفت اعضای این گروهک هر روز باید گزارشی از وضعیت جنسی خود ارائه دهند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "الجوار "، "محمد حسین سبحانی " یکی از رهبران جدا شده از گروهک تروریستی منافقین اعلام کرد که از سوی مسعود و مریم رجوی در اردوگاه اشرف بازداشت شده بود زیرا وی از مجبور کردن زوج‌های عضو سازمان به طلاق موسوم به "طلاق انقلابی " انتقاد کرده بود.

سبحانی که اکنون در آلمان اقامت دارد در گفت‌وگو با "پرس‌تی‌وی " اظهار داشت که وی برغم این‌که دارای پست‌های عالی در بخش اطلاعات این گروهک بوده است اما تا قبل از بازداشتش در اشرف، از وجود سلول‌های انفرادی در این اردوگاه اطلاعی نداشت.

سبحانی که پس از تحمل نزدیک به 8 سال زندان در اردوگاه اشرف موفق به رهایی از این اردوگاه شده است اکنون در آلمان در جستجوی دخترش است. وی نزدیک به دو سال نیز در ابوغریب زندانی بوده است.

وی افزود: رجوی معتقد بود که طلاق انقلابی، به زنان و مردان عضو سازمان کمک می‌کند که از قید‌وبندها هرگونه وابستگی رهایی یابند و به همین دلیل به همه اعضاء دستور می‌داد که هر روز گزارش‌هایی از وضعیت جنسی خود و تمام افکاری که به ذهن آنها خطور می‌کرد، بنویسند و به رهبران گروهک ارائه کنند تا از این راه همواره پاک بمانند. اما در این پروسه وقتی فردی تناقضات جنسی خود را مطرح می‌کرد، در واقع از درون تحقیر خرد می‌شد و رهبری سازمان هم دقیقا به دنبال همین بود.

این رهبر جدا شده از گروهک منافقین تصریح کرد: رجوی می‌خواست به تمام سوالاتی که از سوی اعضاء درباره دوگانگی در عملکرد سازمان مبنی بر داشتن رابطه با صدام یا انتقال به عراق مطرح می‌شد با مشکلات جنسی مربوط به اعضای گروهک توجیه کند.

او در واقع می‌خواست با روش طرح تضادهای جنسی، مسائل شخصی و تناقضات جنسی، با تضادهای سیاسی، تشیکلاتی و راهبردی که اعضا و رهبری سازمان داشتند و در نشستها مطرح می‌کردند، مقابله کند.

وی افزود: یک عضو اگر روزی در ذهنش پیش می آمد که چرا اهداف سازمان عملی نشده‌اند، گزارشی از مسائل جنسی وی که خود نوشته بود، جلویش گذاشته می‌شد که تو چرا چنین کارهای زشتی را مرتکب شده‌ای؟

نظر شما :