محکی جدید برای سیاست آمریکا در قبال ایران

۲۴ فروردین ۱۳۹۰ | ۱۶:۱۷ کد : ۱۱۸۴۵ سرخط اخبار

یک پایگاه خبری در گزارشی با اشاره به تلاش‌ها برای حذف احتمالی نام گروهک تروریستی منافقین، این اقدام را آزمایشی برای سیاست آمریکا در قبال ایران دانست.

به گزارش فارس، پایگاه اینترنتی "او ای ان " نوشت: چرخش بزرگی که برای درک تغییر سیاستها در قبال ایران به نظر ضروری می‌رسد رویکردی است که در قبال "شورای ملی مقاومت ایران " و سازمان مجاهدین خلق [گروهک تروریستی مجاهدین] در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش مجاهدین خلق [گروهک ترویستی منافقین] در اواخر دهه 90 میلادی از سوی آمریکا به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی قلمداد شد تا به این ترتیب اعتماد ایران جلب شود اما این گروهک اخیرا به موضوع بسیاری از مقامات ارشد در واشنگتن بدل شده است.

این افراد شامل برخی از مقاقات سابق و کنونی دولت آمریکا هستند که همچنان از وزارت خارجه این کشور می‌خواهند تا منافقین را از فهرست گروه‌های تروریستی خارج کنند.

این پایگاه اینترنتی ادامه داد: این اقدام به عنوان نشانه‌ای از گسترش حمایت آمریکا علیه تهران و یک تغییر سیاسی بزرگ در قبال جنبش‌های دموکراتیک در ایران و بقیه نقاط جهان است.

اعضای گروهک تروریستی منافقین علاوه بر کشتار و ترور هزاران انسان بی‌گناه در ایران، در سرکوب قیام مردم عراق در سال 1991 شرکت داشتند و هنوز هم به کشتار عراقی‏ها، تحریک مردم و کمک به سران رژیم بعثی سابق مبادرت می‌کنند.

نظر شما :