احمدی‌نژاد: آقای آمریکا حنای تو دیگر رنگی ندارد

۲۴ فروردین ۱۳۹۰ | ۲۱:۴۶ کد : ۱۱۸۶۷ سرخط اخبار
رییس‌جمهور تصریح کرد: «در آینده نزدیک خاورمیانه جدید بدون آمریکا، صهیونیست‌ها و متحدان آمریکا برپا می‌شود.»

به گزارش ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد در جمع مردم در ورزشگاه 17 شهریور زاهدان گفت: «این استان، استان مرزداران غیور و انسان‌های شجاع، مومن و دلبسته به ایران و عظمت ایران است.»

وی در ادامه افزود: «مردم استان سیستان و بلوچستان مردمانی شجاع و غیور هستند که با هوشمندی در برابر توطئه‌های پیچیده دشمنان بشریت ایستادند و این توطئه‌ها را با سرافرازی یکی پس از دیگری خنثی کردند.»

احمدی‌نژاد در بخشی از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های دولت اسلامی، به اهمیت نماز اشاره کرد و گفت: «مشکلات جامعه بشری ناشی از عدم توجه به مفاهیم بلند نماز است. نماز پیوستن انسان به آسمان و خداوند است و شیاطین همواره به دنبال این هستند که انسان را از خدا و توحید و عبودیت دور کنند.»

رییس‌جمهور با بیان این‌که امروز دو جبهه و دو صف در حال شکل‌گیری است، گفت: «یک صف، صف عدالت‌خواهان، نمازگزاران واقعی و انسان‌های پاک است. کسانی که اندیشه و دل آن‌ها سرشار از انسانیت است و صف دیگر صف انسان‌های بریده از عدل و پیوسته به شیطان است.»

وی افزود: «هرجا در عالم مشکل، فقر، تجاوز، فتنه و اختلاف‌افکنی است این امر به دست کسانی صورت می‌گیرد که از خداوند بریده‌اند و به شیطان پیوسته‌اند.»

احمدی‌نژاد با اشاره به استعمارگری استعمارگران در دوره‌های مختلف گفت: «آنها در دوره‌ای برده‌داری می‌کردند و سال‌ها این کار را انجام دادند و بعد از شکست، رویکرد جدیدی از استعمارگری را آغاز کردند و به غارت فرهنگ و ثروت ملت‌ها پرداختند و فرهنگ ملت‌ها را متلاشی کردند.»

رییس‌جمهور ادامه داد: «استعمارگران وقتی که با استقلال و قیام ملت‌ها مواجه شدند و از ملت‌ها شکست خوردند استعمار نو را آغاز کردند و درصدد برآمدند اندیشه ملت‌ها را تخریب و فرهنگ ملت‌ها را غارت کنند و ما رهبرانی را در کشورها مشاهده می‌کردیم که خواسته یا ناخواسته در خط مستکبران حرکت می‌کردند و استقلال و هویت ملت خود را در خدمت استکبارگران قرار می‌دادند. در منطقه ما رژیم صهیونیستی را حاکم کردند برای این‌که برای همیشه بر روی ملت‌ها و دولت‌های منطقه مسلط شوند و در واقع رژیم صهیونیستی را برپا کردند که بین ملت‌های منطقه تفرقه ایجاد شود و ملت‌های منطقه را تحقیر و درگیری ایجاد کنند.»

وی با اشاره به جنایت‌ها و اشغالگری رژیم صهیونیستی گفت: «در سال‌های اخیر وقتی مستکبران مشاهده کردند که ملت‌های منطقه آگاه و بیدار شده‌اند و ملت فلسطین بپا خاسته و عمر رژیم جعلی و متجاوز صهیونیستی به پایان رسیده، طراحی جدیدی کردند.»

احمدی‌نژاد ادامه داد: «این حق ملت‌هاست که آزاد باشند و نوع حکومت خود را انتخاب کنند. انتخابات، عدالت و پاکی و فرهنگ حق ملت‌هاست. ملت‌ها به دنبال عدالت، توحید و برابری هستند و آنها (استعمارگران) به دنبال سوءاستفاده هستند. می‌خواهند ملت‌های منطقه را به جان هم بیندازند. آنها در پی این هستند که دعوای عربی ـ ایرانی، شیعه و سنی، این کشور و آن کشور، دعوای خلیج فارس و آن منطقه، و آن منطقه و خلیج فارس ایجاد کنند. همه باید هوشیار باشند. آنها در برابر بیداری ملت‌ها و خداخواهی ملت‌ها شکست خورده‌اند و می‌خواهند این شکست‌های خود را به نحوی جبران کنند و در این راستا همه‌ دولت‌ها و همه‌ ملت‌های منطقه باید هوشیار باشند.»

رییس‌جمهور خطاب به استکبارگران گفت: «بدانید که ملت‌های منطقه و پیشگام آنها ملت ایران از برنامه‌های استکباری آمریکا و متحدان آن و همین‌طور از وجود رژیم جعلی صهیونیستی ناراضی هستند و با آن مخالفت می‌کنند و تا برچیده شدن سلطه‌ آمریکا و رژیم صهیونیستی از منطقه، به مبارزه ادامه خواهند داد.»

وی ادامه داد: «استکبارگران می‌خواهند بین برادران و ملت‌ها در منطقه درگیری ایجاد کنند.»

احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به شعار مردم زاهدان مبنی بر مرگ بر آمریکا گفت: «ببینید این شعار مردم زاهدان است.»

رییس‌جمهور افزود: «آنها 50 سال در تمام دنیا حامی اصلی دیکتاتورها بودند و اکنون می‌خواهند با فریبکاری چهره خود را تطهیر کنند. ملت‌ها را به جان هم بیندازند تا رژیم صهیونیستی را نجات بدهند. نقشه آنها این است که همه را با هم سرگرم و درگیر کنند و بعد موضوع دو دولت را محقق کنند. یعنی این‌که سرزمین فلسطین اشغالی را به صهیونیست‌ها بدهند و بخشی از اردن را نیز گرفته و به فلسطینی‌ها بدهند و بعد بگویند دو دولت ایجاد شد و قضیه تمام است. این نقشه‌ آنهاست. همه باید هوشیار باشند.»

وی ادامه داد: «آنها به بهانه جنگ جهانی دوم سرزمین فلسطین را اشغال کردند و امروز به بهانه سرزمین اشغالی فلسطین و ایجاد دو دولت می‌خواهند کشور اردن را دو تکه کنند. آنها جنایت می‌کنند و می‌خواهند جبران جنایت‌های خود را از جیب ملت‌های منطقه ما جبران کند.»

احمدی‌نژاد گفت: «ملت ما بیدار است و رژیم صهیونیستی را حتی در یک وجب از سرزمین فلسطین اشغالی به رسمیت نمی‌شناسد.»

رییس‌جمهور ادامه داد: «استکبارگران با نقشه‌های جدید در تلاش هستند تا خیزش‌های مردمی را به نفع خود و صهیونیست‌ها مصادره کنند. کسانی که دستشان به خون ملت‌ها آغشته است و در کشور خودشان دیکتاتوری موج می‌زند. در آمریکا و اروپا مطلقا انتخابات آزاد برگزار نمی‌شود و انتخابات تحت کنترل صد در صد برگزار می‌شود، امروز این‌ها بحث طرفداری از حقوق بشر و ملت‌ها را سر می‌دهند. آنها دوره برده‌داری و استعمار را گذرانده‌اند، ثروت ملت‌ها و فرهنگ ملت‌ها را چپاول و متلاشی کرده‌اند و اکنون شعار حقوق بشر می‌دهند. چقدر آن‌ها زندان‌های مخفی دارند که کسی از آن‌ها اطلاعی ندارد. آنها آدم‌ها را می‌دزدند، چقدر ترور می‌کنند، چقدر بمب‌گذاری می‌کنند و کسی مطلع نمی‌شود. می‌بینید که در افغانستان و عراق چقدر جنایت کردند.»

وی افزود: «به لیبی نگاه کنید. در ابتدا در لیبی شعار دادند که از مخالفان دولت حمایت می‌کنیم و لشکرکشی کردند و بعد وقتی دیدند که منفعت آنها جای دیگری است، صحنه را عوض کردند و مردم مخالف را شروع به بمباران کردند و به هر دو گروه اسلحه می‌دهند. در منطقه‌ ساحل‌عاج انتخاباتی برگزار شد. دو نفر اختلاف پیدا کردند و آنها آمدند آن‌جا را موشک‌باران و بمباران کردند و هزاران نفر را کشتند.»

احمدی‌نژاد خطاب به استعمارگران و آمریکا گفت: «آقای آمریکا حنای تو دیگر برای ملت‌ها رنگی ندارد. تلاش شما برای نجات نظام سرمایه‌داری به شکست می‌انجامد و بدانید ملت‌های منطقه از شما متنفرند.»

نظر شما :