دختر قذافی: کناره‌گیری پدرم توهین به ملت لیبی است

۲۷ فروردین ۱۳۹۰ | ۱۶:۲۹ کد : ۱۱۹۱۸ سرخط اخبار

دختر رهبر مستبد لیبی اعلام کرد که درخواست غرب از پدرش برای کناره گیری از قدرت، "توهینی به تمامی مردم لیبی" است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عایشه قذافی دختر معمر قذافی، دیکتاتور لیبی، در جمع حامیان پدرش که در مجتمع العزیزه در طرابلس جمع شده بودند، گفت: در سال 1911 ایتالیا پدر بزرگ مرا طی یک حمله کشت و اکنون آنها تلاش می‌کنند پدرم را بکشند.

جریان این گردهمایی حامیان قذافی که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد حمله آمریکا به یک مجتمع بزرگ در لیبی برگزار شد، به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شد.

در سال 1986 رونالد ریگان، رئیس وقت جمهوری آمریکا، دستور حمله‌ای تلافی‌جویانه به دلیل آنچه که وی همکاری لیبی در بمبگذاری در یک کلوپ شبانه در برلین توصیف کرده بود را صادر کرد.

معمر قذافی نیز در این مراسم گفت که وی در آن زمان پنج ساله بود.

قذافی گفت: آنها موشک‌ها و بمب‌های خود را به سر ما ریختند و تلاش کردند من و تعداد زیادی از کودکان در لیبی را بکشند. اکنون پس از ربع قرن همان موشک‌ها و بمب‌ها بر سر کودکان ما در حال فرود آمدن است.

دختر قذافی در ادامه اظهار داشت: صحبت کردن در مورد کناره گیری پدرم از قدرت توهینی به تمامی مردم لیبی است، چون پدرم در قلب تمامی مردم لیبی قرار دارد.

دختر قذافی در مورد قدرت‌های جهان گفت: شما از چه غیر نظامیانی در لیبی حفاظت می‌کنید؟ آیا آنها همان‌هایی نیستند که سلاح و نارنجک در دستانشان است؟ آیا واقعا این افراد کسانی هستند که شما تلاش می‌کنید از آنها حفاظت کنید؟ آسمان کشور ما را ترک کنید.


نظر شما :